Hasan BAKIRCI Doç. Dr. Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi
Yayın 31 Hakemlik 33 CrossRef Atıf 22
31 Yayın
33 Hakemlik
22 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Fen Bilgisi Eğitimi FeTeMM Eğitimi Öğretim Model ve Yöntem

Kurum

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi

Popüler Yayınları

0

ATIF

12

FAVORİ

774

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

4

FAVORİ

853

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

2

FAVORİ

538

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

1609

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rehberli Araştırma Sorgulama Öğretim Yönteminin 7. Sınıf Öğrencilerinin FeTeMM Tutumları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar: Müge SAĞDIÇ, Hasan BAKIRCI
DOI: 10.32709/akusosbil.534626
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1012

0

ATIF

1

FAVORİ

1012

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

199

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

254

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Education Effect on Inquiry Perception and Engineering Knowledge
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.64.9.3
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 502

0

ATIF

0

FAVORİ

502

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

4

FAVORİ

853

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

955

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

12

FAVORİ

774

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

711

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

2

FAVORİ

538

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1213

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rehberli Araştırma Sorgulama Öğretim Yönteminin 7. Sınıf Öğrencilerinin FeTeMM Tutumları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar: Müge SAĞDIÇ, Hasan BAKIRCI
DOI: 10.32709/akusosbil.534626
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1012

0

ATIF

1

FAVORİ

1012

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

805

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

ATIF

0

FAVORİ

1052

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1195

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

913

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin FeTeMM Yaklaşımı Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi
DOI: 10.16949/turkbilmat.417939
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6264

3

ATIF

0

FAVORİ

6264

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

4288

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

7

ATIF

0

FAVORİ

1193

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fizik Konularında Bilgi Teknolojilerini Kullanma Durumlarının Araştırılması
Yazarlar: Nurhan POLAT, Naki ERDEMİR, Hasan BAKIRCI
DOI: 10.19171/uefad.368852
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1078

1

ATIF

0

FAVORİ

1078

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

428

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

1609

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1073

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim Uygulamalarına İlişkin Görüşleri ve Beklentileri
Yazarlar: Hakan AYVACI, Hasan BAKIRCI , Mehmet YILDIZ
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2527

0

ATIF

0

FAVORİ

2527

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
: DergiPark Kullanıcı Rozeti hakkında bilgi almak için tıklayınız.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.