Hülya GÜR Prof. Dr. Balıkesir University
Yayın 24 Hakemlik 13 CrossRef Atıf 8 TR Dizin Atıf 1
24 Yayın
13 Hakemlik
8 CrossRef Atıf
1 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler

Kurum

Balıkesir University

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

291

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

225

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Parents’ views on distance education during the Covid-19 pandemic
DOI: 10.31681/jetol.1033469
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 487

0

ATIF

0

FAVORİ

487

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

1110

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknoloji Destekli Öğrenme Ortamlarında Parabol Kavramının Soyutlanması Sürecinin İncelenmesi
Yazarlar: Mevhibe KOBAK DEMİR, Hülya GÜR
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2076

0

ATIF

0

FAVORİ

2076

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

2727

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

ATIF

0

FAVORİ

3967

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Parabol Bilgisini Oluşturma Süreçlerinde Öğretmen Etkisi
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.408347
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1480

0

ATIF

0

FAVORİ

1480

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

7206

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

0

FAVORİ

386

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Epistemolojik İnançların Değişiminde Yeni Yaklaşım; Çürütme Metinlerinin Tartışılması
Yazarlar: Hasret BAYAR, Hülya GÜR
DOI: 10.17522/balikesirnef.356144
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 810

0

ATIF

0

FAVORİ

810

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1189

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1025

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Oyun Temelli Matematik Öğrenme Laboratuvarı Projesine İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar: Hülya GÜR , Mevhibe KOBAK DEMİR
DOI: 10.17522/nefefmed.33834
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1366

2

ATIF

0

FAVORİ

1366

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

532

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

505

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcılık ve Matematik Eğitimi
Yazarlar: Hartwig MEİSSNER, Hülya GÜR , Mehmet Ali KANDEMİR
Yayın Bilgisi: 2006 , İlköğretim Online
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1999

0

ATIF

0

FAVORİ

1999

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

506

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik yaparken matematik öğrenmek
Yazarlar: Hülya GÜR
Yayın Bilgisi: 2002 , İlköğretim Online
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 710

0

ATIF

0

FAVORİ

710

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.