Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Diğer
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Nuri DOĞAN
Nuri DOĞAN
Prof. Dr.
HACETTEPE UNIVERSITY
0000-0001-6274-2016
Yayın
28
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
52
TR Dizin Atıf
4
0000-0001-6274-2016
28
Yayın
0
Hakemlik
52
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
HACETTEPE UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Geleneksel Kağıt-Kalem Testleri İçin Tercih Nedenleri Envanteri: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Mehmet Taha ESER,
Nuri DOGAN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
416
0
ATIF
1
FAVORİ
416
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
LİKERT TİPİ ÖLÇEKLERDE SEÇENEK FARKLILIKLARININ MADDELERİN PSİKOMETRİK ÖZELLİKLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Nuri DOĞAN
,
Meltem YURTÇU
,
Ceylan GÜNDEĞER
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1253876
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
62
0
FAVORİ
62
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
CRT ve RF Yöntemleri ile Farklı Başarı Düzeyine Sahip Ülkelerin PISA Okuduğunu Anlama Başarı Düzeylerini Etkileyen Değişkenlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Yusuf KASAP
,
Nuri DOĞAN
,
Cem KOÇAK
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1221541
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
69
0
FAVORİ
69
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Life Satisfaction Scale: A Meta-Analytic Reliability Generalization Study in Turkey Sample
Yazarlar:
Mehmet Taha ESER
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
DOI: 10.17066/tpdrd.1223320mn
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
202
0
FAVORİ
202
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Profile of Turkish Pre-School Teachers
Yazarlar:
Dila Nur YAZICI
,
Berrin AKMAN
,
Mine DURMUŞOĞLU
,
Nuri DOĞAN
,
Haydar KARAMAN
,
Sümeyra SOYSAL
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.837772
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
425
0
FAVORİ
425
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lojistik Regresyon Yöntemi ile Farklı Başarı Düzeyindeki Ülkelerin PISA Başarı Düzeylerini Etkileyen Önemli Değişkenlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Yusuf KASAP
,
Nuri DOĞAN
,
Mustafa KÖROĞLU
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1151452
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
316
0
FAVORİ
316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM KURUMLARI MERKEZİ SINAV PUANLARININ UYGUNLUK VE YORDAMA GEÇERLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa KÖROĞLU
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.888499
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
410
0
FAVORİ
410
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Psychometric Properties of Multiple-Choice Items Developed By Turkish Teachers
Yazarlar:
Kenan Burak YÜKSEL
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1007897
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
202
0
FAVORİ
202
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye, Bulgaristan ve Yunanistan Matematik Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Davranışlarının Ortak Senaryolarla Incelenmesi /Analysis of Mathematics Teachers' Class Management Behaviors in Turkey, Bulgaria and Greece using Anchoring Vignettes /
Yazarlar:
Meltem YURTÇU
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1029751
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
624
0
FAVORİ
624
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA 2018’de Okuduğunu Anlama Başarısını Yordayan Değişkenlerin Veri Madenciliği İle Belirlenmesi
Yazarlar:
Yusuf KASAP
,
Nuri DOĞAN
,
Cem KOÇAK
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.959609
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1260
0
FAVORİ
1260
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ölçek Geliştirmede Açımlayıcı Faktör Analizi, Karar Ağacı ve Yapay Sinir Ağları Sonuçlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Sinan BEKMEZCİ
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.958873
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
668
0
FAVORİ
668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Monitoring Student Achievement with Cognitive Diagnosis Model
Yazarlar:
Levent YAKAR
,
Nuri DOĞAN
,
Şenol DOST
,
Nazan SEZEN YÜKSEL
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.903084
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
513
0
FAVORİ
513
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Retrofitting of Polytomous Cognitive Diagnosis and Multidimensional Item Response Theory Models
Yazarlar:
Levent YAKAR
,
Nuri DOĞAN
, Jimmy DE LA TORRE
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.778861
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
488
0
FAVORİ
488
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dereceli Puanlama Anahtarı ve Puanlama Anahtarından Elde Edilen Puanların Karşılaştırılması
Yazarlar:
Yusuf KASAP
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
292
0
FAVORİ
292
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of confirmatory factor analysis estimation methods on mixed-format data
Yazarlar:
Abdullah Faruk KILIÇ
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.782351
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
765
0
FAVORİ
765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
How does the ICT Access and Usage Influence Student Achievement in PISA 2009 and 2012?
Yazarlar:
Gülfem Dilek YURTTAŞ KUMLU
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.581379
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1172
0
FAVORİ
1172
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Analysis of Parameter Invariance according to Different Sample Sizes and Dimensions in Parametric and Nonparametric Item Response Theory
Yazarlar:
Çiğdem REYHANLIOĞLU
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.584977
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1128
0
FAVORİ
1128
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA 2003 ve 2012 Matematik Okuryazarlığı Puanlarının Ölçüt Geçerliği: Beklenti Tabloları ve Uyum Analizi
Yazarlar:
Abdullah Faruk KILIÇ
,
Başak ERDEM-KARA
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.548247
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
772
0
FAVORİ
772
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uluslararası Bilgisayar ve Bilgi Teknolojileri Okuryazarlığı Testinin Madde-Birey Dağılımı ve Değişen Madde Fonksiyonu Yönünden İncelenmesi
Yazarlar:
Osman TAT
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.321630
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2662
0
FAVORİ
2662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Veri Madenciliğinde Kullanılan Öğrenme Yöntemlerinin Farklı Koşullar Altında Karşılaştırılması
Yazarlar:
Gökhan AKSU
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.464262
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1446
0
FAVORİ
1446
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bireyselleştirilmiş Bilgisayarlı Sınıflama Testlerinde Madde Havuzu Özelliklerinin Test Uzunluğu ve Sınıflama Doğruluğu Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Ceylan GÜNDEĞER
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
478
0
FAVORİ
478
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM DERS KİTABI DEĞERLENDİRME ANKETİNİN ORTAÖĞRETİME UYARLANMASI
Yazarlar:
Abdullah Faruk Kılıç
,
Nuri Doğan
,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1545
0
FAVORİ
1545
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Örneklem Büyüklüğünün ve Kayıp Veri Oranının Genellenebilirlik Katsayılarına Etkisi
Yazarlar: Sumeyra SOYSAL, Haydar KARAMAN,
Nuri DOGAN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
556
0
FAVORİ
556
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geleneksel Kağıt-Kalem Testleri İçin Tercih Nedenleri Envanteri: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Mehmet Taha ESER,
Nuri DOGAN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
416
1
FAVORİ
416
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Puanlayıcılar Arası Güvenirlik Belirleme Tekniklerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Özge BIKMAZ BİLGEN
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.294847
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13583
0
FAVORİ
13583
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Eğitim Bilimleri Enstitüsü Lisansüstü Programlarına Kabul Durumlarının Yordanması
Yazarlar:
İlhan KOYUNCU
,
Nuri DOĞAN
, Pelin GÖKDEMİR, Müjgen KAHVECİ
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Hacettepe Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1055
0
FAVORİ
1055
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Yöntem ve Tekniklerinin Öğrenci Görüşlerine Göre İkili Karşılaştırma Yöntemiyle Ölçeklenmesi
Yazarlar:
Gökhan AKSU
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.87629
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8432
0
FAVORİ
8432
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoklu Özellik-Çoklu Yöntem Analizlerinde Kullanılan Farklı Modellere İlişkin Sonuçların İncelenmesi
Yazarlar:
Elif ÜNSAL ÖZBERK
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.01666
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1755
0
FAVORİ
1755
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Angoff, Yes/No ve Ebel Standart Belirleme Yöntemlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ceylan GÜNDEĞER
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.47091
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1355
0
FAVORİ
1355
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayınlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Education and Future
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kurul Üyeliği
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Yayınlar
PISA 2018’de Okuduğunu Anlama Başarısını Yordayan Değişkenlerin Veri Madenciliği İle Belirlenmesi
Yazarlar:
Yusuf KASAP
,
Nuri DOĞAN
,
Cem KOÇAK
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.959609
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1260
2
ATIF
0
FAVORİ
1260
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of confirmatory factor analysis estimation methods on mixed-format data
Yazarlar:
Abdullah Faruk KILIÇ
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.782351
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
765
9
ATIF
0
FAVORİ
765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
How does the ICT Access and Usage Influence Student Achievement in PISA 2009 and 2012?
Yazarlar:
Gülfem Dilek YURTTAŞ KUMLU
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.581379
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1172
1
ATIF
0
FAVORİ
1172
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Veri Madenciliğinde Kullanılan Öğrenme Yöntemlerinin Farklı Koşullar Altında Karşılaştırılması
Yazarlar:
Gökhan AKSU
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.464262
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1446
5
ATIF
0
FAVORİ
1446
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Puanlayıcılar Arası Güvenirlik Belirleme Tekniklerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Özge BIKMAZ BİLGEN
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.294847
ATIF
31
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13583
31
ATIF
0
FAVORİ
13583
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Yöntem ve Tekniklerinin Öğrenci Görüşlerine Göre İkili Karşılaştırma Yöntemiyle Ölçeklenmesi
Yazarlar:
Gökhan AKSU
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.87629
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8432
2
ATIF
0
FAVORİ
8432
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Angoff, Yes/No ve Ebel Standart Belirleme Yöntemlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ceylan GÜNDEĞER
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.47091
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1355
2
ATIF
0
FAVORİ
1355
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat