Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Pınar Bal
Pınar Bal
Dr.
cukurova university
Yayın
8
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
38
8
Yayın
16
Hakemlik
38
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Matematik Eğitimi
Kurum
cukurova university
Popüler Yayınları
TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINI DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ayşegül Karabay
,
Bilge Kuşdemir Kayıran
,
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019..-543058
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1717
0
ATIF
2
FAVORİ
1717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersindeki Başarısına ve Tutumuna Etkisi
Yazarlar:
Onur Ekinci
,
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.462714
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1911
2
ATIF
1
FAVORİ
1911
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Yılı Liseye Geçiş Sınavı (LGS) Matematik Sorularının Öğrenme Alanları ve Yenilenmiş Bloom Taksonomisi Bağlamında Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Onur Ekinci
,
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.462717
ATIF
30
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5799
30
ATIF
1
FAVORİ
5799
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
STEM Eğitimi Uygulamalarına Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.827003
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
596
0
FAVORİ
596
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Stufflebeam’ın CIPP modeline göre ilkokul matematik dersi öğretim programını değerlendirme ölçeği
Yazarlar:
Ersin Çopur
,
Mustafa Türkmenoğlu
,
Perihan Artut
,
Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Educational Spectrum
DOI: 10.47806/ijesacademic.903747
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
922
0
FAVORİ
922
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA İLİŞKİN DEĞERLENDİRMELERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Pınar Bal
,
Ayşegül Karabay
,
Bilge Kuşdemir Kayıran
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.696848
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
616
0
FAVORİ
616
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINI DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ayşegül Karabay
,
Bilge Kuşdemir Kayıran
,
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019..-543058
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1717
2
FAVORİ
1717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Yılı Liseye Geçiş Sınavı (LGS) Matematik Sorularının Öğrenme Alanları ve Yenilenmiş Bloom Taksonomisi Bağlamında Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Onur Ekinci
,
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.462717
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5799
1
FAVORİ
5799
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersindeki Başarısına ve Tutumuna Etkisi
Yazarlar:
Onur Ekinci
,
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.462714
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1911
1
FAVORİ
1911
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Cebirsel sözel problemleri çözme stratejileri ve hatalarının analizi: Öğretmen boyutu
Yazarlar:
Ayten Pınar Bal
, Ahmet Karacaoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.278153
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1370
0
FAVORİ
1370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of the Differentiated Teaching Approach in the Algebraic Learning Field on Students’ Academic Achievements
Yazarlar:
Ayten Pinar Bal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2621
0
FAVORİ
2621
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
International Journal of Educational Spectrum
International Journal of Social Sciences and Education Research
Kastamonu Education Journal
Trakya Eğitim Dergisi
Hakemlik
Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Journal of Advanced Education Studies
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Stufflebeam’ın CIPP modeline göre ilkokul matematik dersi öğretim programını değerlendirme ölçeği
Yazarlar:
Ersin Çopur
,
Mustafa Türkmenoğlu
,
Perihan Artut
,
Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Educational Spectrum
DOI: 10.47806/ijesacademic.903747
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
922
2
ATIF
0
FAVORİ
922
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA İLİŞKİN DEĞERLENDİRMELERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Pınar Bal
,
Ayşegül Karabay
,
Bilge Kuşdemir Kayıran
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.696848
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
616
1
ATIF
0
FAVORİ
616
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Yılı Liseye Geçiş Sınavı (LGS) Matematik Sorularının Öğrenme Alanları ve Yenilenmiş Bloom Taksonomisi Bağlamında Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Onur Ekinci
,
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.462717
ATIF
30
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5799
30
ATIF
1
FAVORİ
5799
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersindeki Başarısına ve Tutumuna Etkisi
Yazarlar:
Onur Ekinci
,
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.462714
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1911
2
ATIF
1
FAVORİ
1911
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Cebirsel sözel problemleri çözme stratejileri ve hatalarının analizi: Öğretmen boyutu
Yazarlar:
Ayten Pınar Bal
, Ahmet Karacaoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.278153
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1370
3
ATIF
0
FAVORİ
1370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat