avatar
Yasemin Kuşdemir Doç. Dr. KIRIKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayın 8 Hakemlik 39 CrossRef Atıf 13 TR Dizin Atıf 99
8 Yayın
39 Hakemlik
13 CrossRef Atıf
99 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Biyografi

2001 yılında Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Sınıf Öğretmenliği Programını bitirdi. Aynı yıl Kırıkkale’nin Sulakyurt ilçesine sınıf öğretmeni olarak atandı. Sulakyurt’un İmamoğlu Çeşmesi ve Kırıkkale’nin Kızıldere köylerinde 17 ay öğretmenlik yaptı. 2003 yılında Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nin açtığı sınav sonucunda İlköğretim Bölümü Sınıf Öğretmenliği bölümüne araştırma görevlisi olarak atandı. 2005 yılında Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde “Eğitim Yönetimi ve Denetimi” dalında “Yeni Öğretmenlerin Örgütsel Sosyalleşmesi” konulu yüksek lisans tezini tamamladı. 2009-2013 yılları arasında Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği bölümünde araştırma görevlisi olarak çalıştı. 2014 yılında Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü’nde Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalında “Doğrudan Öğretim Modeli ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin Geliştirilmesi” konulu doktora tezini tamamladı. 2015 yılından beri Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümünde Sınıf Öğretmenliği Ana Bilim Dalı’nda öğretim üyesi olarak çalışmalarına devam etmektedir. Yazar; Türkçe öğretimi, okuma ve yazma öğretimi; okumada akıcılık ve motivasyon; okuma ve yazma güçlükleri; okuduğunu anlama becerilerinin geliştirilmesine ve değerlendirilmesine yönelik yöntemler ve uygulamalar; çocuk kitapları alanlarında çalışmakta olup bu konularla ilgili ulusal ve uluslararası yayınları bulunmaktadır.

Kurum

KIRIKKALE ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

YAZMA GÜÇLÜĞÜ YAŞAYAN BİR ÖĞRENCİ İLE İLGİLİ EYLEM ARAŞTIRMASI
Yazarlar: Yasemin Kuşdemir , Hatice Kurban, Pınar Bulut
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6127

0

1

6127

Yayınlar

0

786

İlkokul Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Becerileri ile Yazma Öz Yeterlik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar: Gökmen Gülli, Yasemin Kuşdemir
Yayın Bilgisi: 2021 , Asya Öğretim Dergisi
DOI: 10.47215/aji.819217
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 857

0

857

0

1419

BESTAMİ YAZGAN’IN HİKÂYELERİNDEKİ İLETİLERİN ÇOCUĞA GÖRELİK İLKESİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Kader Yeniçeri, Yasemin Kuşdemir
Yayın Bilgisi: 2019 , The Journal of Social Science
DOI: 10.30520/tjsosci.525053
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1363

0

1363

YAZMA GÜÇLÜĞÜ YAŞAYAN BİR ÖĞRENCİ İLE İLGİLİ EYLEM ARAŞTIRMASI
Yazarlar: Yasemin Kuşdemir , Hatice Kurban, Pınar Bulut
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6127

1

6127

Veli ve Öğretmen Gözüyle İlkokul Öğrencilerinde Yazı Okunaklılığı
Yazarlar: Mehmet Katrancı , Yasemin Kuşdemir , Fatih Arslan
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.389994
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2208

0

2208

0

1322

Yayınlar

İlkokul Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Becerileri ile Yazma Öz Yeterlik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar: Gökmen Gülli, Yasemin Kuşdemir
Yayın Bilgisi: 2021 , Asya Öğretim Dergisi
DOI: 10.47215/aji.819217
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 857

2

0

857

BESTAMİ YAZGAN’IN HİKÂYELERİNDEKİ İLETİLERİN ÇOCUĞA GÖRELİK İLKESİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Kader Yeniçeri, Yasemin Kuşdemir
Yayın Bilgisi: 2019 , The Journal of Social Science
DOI: 10.30520/tjsosci.525053
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1363

4

0

1363

Veli ve Öğretmen Gözüyle İlkokul Öğrencilerinde Yazı Okunaklılığı
Yazarlar: Mehmet Katrancı , Yasemin Kuşdemir , Fatih Arslan
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.389994
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2208

7

0

2208

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.