BibTex RIS Kaynak Göster

Secondary School Students’ Views on Computer Assisted Mathematics Instruction

Yıl 2013, Cilt: 6 Sayı: 3, 408 - 422, 01.09.2013

Öz

In this study, it is aimed to expicit students’ views on computer assisted mathematics through
Mathematica. The participants of this study were 38 third grade students of three high schools in Erzurum, Turkey.
In this case study, data were collected through an interview schedule. Findings showed that computer assisted
mathematics instruction (CAMI) was found preferable by students and use of visuals and graphics in CAMI
attractive. Also, some problems were detected in CAMI due to length of codes in Mathematica

Ortaöğretim Öğrencilerinin Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi Hakkındaki Görüşleri

Yıl 2013, Cilt: 6 Sayı: 3, 408 - 422, 01.09.2013

Öz

Bu çalışmada, öğrencilerin Mathematica programı kullanılarak yapılan bilgisayar destekli matematik öğretimi hakkındaki görüşlerinin tespit edilmesi amaçlanmıştır. Çalışmaya, Erzurum ilindeki bilgisayar laboratuvarına sahip üç farklı liseden 38 lise üçüncü sınıf öğrencisi katılmıştır. Bir durum çalışması olarak yürütülen bu araştırmada veriler, görüşme formu aracılığıyla toplanmıştır. Elde edilen bulgular, öğrencilerin Mathematica programı kullanılarak yapılan bilgisayar destekli matematik uygulamalarını tercih edilebilir bulduklarını göstermiştir. Bu noktada bilgisayar destekli matematik uygulamalarındaki görsellik ve grafiklerin ilgi çekici olmasının etkili olduğu görülmüştür. Ayrıca, bilgisayar destekli matematik uygulamalarında Mathematica programındaki kodların uzunluğu nedeniyle problem yaşandığı ortaya çıkmıştır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA52MJ22SM
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Elif Taşlıbeyaz Bu kişi benim

Aslan Gülcü Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Eylül 2013
Gönderilme Tarihi 1 Eylül 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2013 Cilt: 6 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Taşlıbeyaz, E., & Gülcü, A. (2013). Secondary School Students’ Views on Computer Assisted Mathematics Instruction. Journal of Theoretical Educational Science, 6(3), 408-422.