PAZARLAMA ARAŞTIRMASINDA ÖRNEK BÜYÜKLÜĞÜN BELİRLENMESİ
Yıl 1994,
Cilt: 12 Sayı: 1, 43 - 63, 01.12.1994
Nuri Çalık
Kaynakça
- CHISNALL, Peter M.: Marketing Research: Analysis and Measurement, (Londra: McGraw-Hill Book Company 'UK' Limited, 1973)
- CHUROHILL, GHbert A. Jr.: Marketing Research: Methodological Foundations, (Hinsdale, Illinois, 1979)
- CURRY, David J.: The New Marketing Research Systems, (New York: John Wiley and Sons, Inc., 1993)
- ÇÖMLEKÇİ, Necla: İstatistik, (Eskişehir: Bilim Teknik Yayınevi, 1984).
- ENIS, Ben M. / BROOME Charles L.: Marketing Decisions A Bayesian Approach (New York: International Textbook Company Limited, 1973)
- GREEN, Paul E. / TULL, Donald S. / ALBAUM, Gerald: Research for Marketing Decisions, (Londra: Prentice-Hall Interna tional 'UK' Limited, 1988)
- KURTULUŞ, Kemal: Pazarlama Araştırmaları, (İstanbul: İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Yayın No: 253, 1992)
- TENEKECİOĞLU, Birol: Pazarlama Araştırması, (T.C. Anadolu Üniversitesi, Eğitim, Sağlık ve Bilimsel Araştırma Çalışmaları Vakfı Yayınları No: 37, 1988)
- TULL, Donald S. / HAWKINS Del I.: Marketing Research: Measurement and Method, (New York: MacMillan Publishing Co., 1984)
Yıl 1994,
Cilt: 12 Sayı: 1, 43 - 63, 01.12.1994
Nuri Çalık
Kaynakça
- CHISNALL, Peter M.: Marketing Research: Analysis and Measurement, (Londra: McGraw-Hill Book Company 'UK' Limited, 1973)
- CHUROHILL, GHbert A. Jr.: Marketing Research: Methodological Foundations, (Hinsdale, Illinois, 1979)
- CURRY, David J.: The New Marketing Research Systems, (New York: John Wiley and Sons, Inc., 1993)
- ÇÖMLEKÇİ, Necla: İstatistik, (Eskişehir: Bilim Teknik Yayınevi, 1984).
- ENIS, Ben M. / BROOME Charles L.: Marketing Decisions A Bayesian Approach (New York: International Textbook Company Limited, 1973)
- GREEN, Paul E. / TULL, Donald S. / ALBAUM, Gerald: Research for Marketing Decisions, (Londra: Prentice-Hall Interna tional 'UK' Limited, 1988)
- KURTULUŞ, Kemal: Pazarlama Araştırmaları, (İstanbul: İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Yayın No: 253, 1992)
- TENEKECİOĞLU, Birol: Pazarlama Araştırması, (T.C. Anadolu Üniversitesi, Eğitim, Sağlık ve Bilimsel Araştırma Çalışmaları Vakfı Yayınları No: 37, 1988)
- TULL, Donald S. / HAWKINS Del I.: Marketing Research: Measurement and Method, (New York: MacMillan Publishing Co., 1984)
Toplam 9 adet kaynakça vardır.