The all inclusive system, which is being used commonly in lodging operations in Antalya region, is the province of this study. In scope of this study, after giving detailed theoretically information about all inclusive system, the implementation of all inclusive system in four and five star hotels and holiday villages in Antalya and its effects over business activities were discussed empirically. Within this framework, total 111 lodging operations have been given inquiries in order to determine their thoughts and implementations about all inciusive system in Antalya region. In order to deduce meaningful results and contribute to the field, reliability and validity of the measurement are carefully considered. Finally, t-test at the level of 5 % significance is applied.
hospitality companies tourism marketing all inclusive system Antalya holiday villages
Başta Antalya bölgesinde faaliyetlerini sürdürmekte olan otel işletmeleri olmak üzere yaygın şekilde kullanılmaya başlanılan her şey dahil sistemi (all inclusive) çalışmanın ilgi alanını oluşturmaktadır Çalışma kapsamında; her şey dahil sistemi hakkında detaylı teorik bilgi verildikten sonra Antalya'da faaliyet göstermekte olan 4 ve 5 yıldızlı otel işletmeleriyle tatil köylerinin her şey dahil uygulamaları ve her şey dahil sisteminin işletmecilik faaliyetleri üzerindeki etkileri ampirik olarak tartışılmaktadır. Bu kapsamda, 111 konaklama işletmesinde Her Şey Dahil Uygulamasına Yönelik Anket uygulanmış, araştırmadan anlamlı sonuçlar çıkarabilmek, literatüre katkı yapabilmek amacıyla ölçeğin güvenilirlik ve geçerlilik boyutları dikkate alındıktan sonra, % 5 anlamlılık seviyesinde t testi uygulanmıştır.
konaklama işletmeleri turizm pazarlaması herşey dahil sistem Antalya tatil köyleri
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Hakem Denetimli Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2006 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2006 Cilt: 17 Sayı: 1 |