Turizm sektörü içinde özellikle fuar turizmi de 1980’li yıllardan itibaren daha fazla ön plana çıkmıştır. Turizm işletmeleri, uluslararası pazardan daha büyük bir pay alabilme ve turistik destinasyonlarının taşıma kapasitesini arttırarak doluluk oranlarını yükseltme amaçlarına ulaşmak için farklı yollar aramaktadır. Özellikle fuarlar, tanıtım ve tutundurma faaliyetleri kapsamında bu amaçları gerçekleştirmek için en doğru yöntem olarak görülmektedir. Nitekim, destinasyon pazarlamasında etkinliklerin rolü büyüktür.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Etkinlik Notları |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 21 Haziran 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019 Cilt: 30 Sayı: 1 |