Editoryal
BibTex RIS Kaynak Göster

İmaj Reklamının Turizm Pazarlamasındaki Önemi

Yıl 1990, Cilt: 1 Sayı: 1, 25 - 26, 01.01.1990
Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

Erwin Seıtz Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 1990
Yayımlandığı Sayı Yıl 1990 Cilt: 1 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Seıtz, E. (1990). İmaj Reklamının Turizm Pazarlamasındaki Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 1(1), 25-26.
AMA Seıtz E. İmaj Reklamının Turizm Pazarlamasındaki Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Ocak 1990;1(1):25-26.
Chicago Seıtz, Erwin. “İmaj Reklamının Turizm Pazarlamasındaki Önemi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 1, sy. 1 (Ocak 1990): 25-26.
EndNote Seıtz E (01 Ocak 1990) İmaj Reklamının Turizm Pazarlamasındaki Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 1 1 25–26.
IEEE E. Seıtz, “İmaj Reklamının Turizm Pazarlamasındaki Önemi”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 1, sy. 1, ss. 25–26, 1990.
ISNAD Seıtz, Erwin. “İmaj Reklamının Turizm Pazarlamasındaki Önemi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 1/1 (Ocak 1990), 25-26.
JAMA Seıtz E. İmaj Reklamının Turizm Pazarlamasındaki Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1990;1:25–26.
MLA Seıtz, Erwin. “İmaj Reklamının Turizm Pazarlamasındaki Önemi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 1, sy. 1, 1990, ss. 25-26.
Vancouver Seıtz E. İmaj Reklamının Turizm Pazarlamasındaki Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1990;1(1):25-6.