Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
Editoryal
TR
PDF
Kütüphaneme Ekle
×
BibTex
RIS
Kaynak Göster
İmaj Reklamının Turizm Pazarlamasındaki Önemi
Yıl 1990
, Cilt: 1 Sayı: 1, 25 - 26, 01.01.1990
Erwin Seıtz
Anahtar Kelimeler
imaj
Toplam
0
adet kaynakça vardır.
Ayrıntılar
Birincil Dil
Türkçe
Bölüm
Editörden
Yazarlar
Erwin Seıtz
Bu kişi benim
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Türkiye
Yayımlanma Tarihi
1 Ocak 1990
Yayımlandığı Sayı
Yıl 1990 Cilt: 1 Sayı: 1
Kaynak Göster
APA
Seıtz, E. (1990). İmaj Reklamının Turizm Pazarlamasındaki Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 1(1), 25-26.
AMA
Seıtz E. İmaj Reklamının Turizm Pazarlamasındaki Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Ocak 1990;1(1):25-26.
Chicago
Seıtz, Erwin. “İmaj Reklamının Turizm Pazarlamasındaki Önemi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 1, sy. 1 (Ocak 1990): 25-26.
EndNote
Seıtz E (01 Ocak 1990) İmaj Reklamının Turizm Pazarlamasındaki Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 1 1 25–26.
IEEE
E. Seıtz, “İmaj Reklamının Turizm Pazarlamasındaki Önemi”,
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
, c. 1, sy. 1, ss. 25–26, 1990.
ISNAD
Seıtz, Erwin. “İmaj Reklamının Turizm Pazarlamasındaki Önemi”.
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
1/1 (Ocak 1990), 25-26.
JAMA
Seıtz E. İmaj Reklamının Turizm Pazarlamasındaki Önemi.
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
. 1990;1:25–26.
MLA
Seıtz, Erwin. “İmaj Reklamının Turizm Pazarlamasındaki Önemi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 1, sy. 1, 1990, ss. 25-26.
Vancouver
Seıtz E. İmaj Reklamının Turizm Pazarlamasındaki Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1990;1(1):25-6.
Kapak Resmi İndir
Makale Dosyaları
Tam Metin
Dergi Ana Sayfası
Arşiv
Cilt: 1 Sayı: 1
Cilt: 1 Sayı: 2
Cilt: 1 Sayı: 3