Editoryal
BibTex RIS Kaynak Göster

Müşterilerinize Ulaşmada Özel İlgi Dergilerinin Önemi

Yıl 1990, Cilt: 1 Sayı: 2, 29 - 30, 01.02.1990
Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

Bob Steın Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Şubat 1990
Yayımlandığı Sayı Yıl 1990 Cilt: 1 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Steın, B. (1990). Müşterilerinize Ulaşmada Özel İlgi Dergilerinin Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 1(2), 29-30.
AMA Steın B. Müşterilerinize Ulaşmada Özel İlgi Dergilerinin Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Şubat 1990;1(2):29-30.
Chicago Steın, Bob. “Müşterilerinize Ulaşmada Özel İlgi Dergilerinin Önemi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 1, sy. 2 (Şubat 1990): 29-30.
EndNote Steın B (01 Şubat 1990) Müşterilerinize Ulaşmada Özel İlgi Dergilerinin Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 1 2 29–30.
IEEE B. Steın, “Müşterilerinize Ulaşmada Özel İlgi Dergilerinin Önemi”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 1, sy. 2, ss. 29–30, 1990.
ISNAD Steın, Bob. “Müşterilerinize Ulaşmada Özel İlgi Dergilerinin Önemi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 1/2 (Şubat 1990), 29-30.
JAMA Steın B. Müşterilerinize Ulaşmada Özel İlgi Dergilerinin Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1990;1:29–30.
MLA Steın, Bob. “Müşterilerinize Ulaşmada Özel İlgi Dergilerinin Önemi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 1, sy. 2, 1990, ss. 29-30.
Vancouver Steın B. Müşterilerinize Ulaşmada Özel İlgi Dergilerinin Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1990;1(2):29-30.