Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Konaklama işletmelerinde Yetkilendirme ve Şikayet Sonrası Müşteri Davranışları Üzerine Etkileri

Yıl 2003, Cilt: 14 Sayı: 2, 107 - 118, 01.12.2003

Öz

...

Kaynakça

  • ...
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Hakem Denetimli Makaleler
Yazarlar

Atila Yüksel Bu kişi benim

Uğur K. Kılınç Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2003
Yayımlandığı Sayı Yıl 2003 Cilt: 14 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Yüksel, A., & K. Kılınç, U. (2003). Konaklama işletmelerinde Yetkilendirme ve Şikayet Sonrası Müşteri Davranışları Üzerine Etkileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 14(2), 107-118.
AMA Yüksel A, K. Kılınç U. Konaklama işletmelerinde Yetkilendirme ve Şikayet Sonrası Müşteri Davranışları Üzerine Etkileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Aralık 2003;14(2):107-118.
Chicago Yüksel, Atila, ve Uğur K. Kılınç. “Konaklama işletmelerinde Yetkilendirme Ve Şikayet Sonrası Müşteri Davranışları Üzerine Etkileri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14, sy. 2 (Aralık 2003): 107-18.
EndNote Yüksel A, K. Kılınç U (01 Aralık 2003) Konaklama işletmelerinde Yetkilendirme ve Şikayet Sonrası Müşteri Davranışları Üzerine Etkileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14 2 107–118.
IEEE A. Yüksel ve U. K. Kılınç, “Konaklama işletmelerinde Yetkilendirme ve Şikayet Sonrası Müşteri Davranışları Üzerine Etkileri”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 14, sy. 2, ss. 107–118, 2003.
ISNAD Yüksel, Atila - K. Kılınç, Uğur. “Konaklama işletmelerinde Yetkilendirme Ve Şikayet Sonrası Müşteri Davranışları Üzerine Etkileri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14/2 (Aralık 2003), 107-118.
JAMA Yüksel A, K. Kılınç U. Konaklama işletmelerinde Yetkilendirme ve Şikayet Sonrası Müşteri Davranışları Üzerine Etkileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2003;14:107–118.
MLA Yüksel, Atila ve Uğur K. Kılınç. “Konaklama işletmelerinde Yetkilendirme Ve Şikayet Sonrası Müşteri Davranışları Üzerine Etkileri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 14, sy. 2, 2003, ss. 107-18.
Vancouver Yüksel A, K. Kılınç U. Konaklama işletmelerinde Yetkilendirme ve Şikayet Sonrası Müşteri Davranışları Üzerine Etkileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2003;14(2):107-18.