APA |
Yüksel, A., & K. Kılınç, U. (2003). Konaklama işletmelerinde Yetkilendirme ve Şikayet Sonrası Müşteri Davranışları Üzerine Etkileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 14(2), 107-118. |
|
AMA |
Yüksel A, K. Kılınç U. Konaklama işletmelerinde Yetkilendirme ve Şikayet Sonrası Müşteri Davranışları Üzerine Etkileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Aralık 2003;14(2):107-118. |
|
Chicago |
Yüksel, Atila, ve Uğur K. Kılınç. “Konaklama işletmelerinde Yetkilendirme Ve Şikayet Sonrası Müşteri Davranışları Üzerine Etkileri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14, sy. 2 (Aralık 2003): 107-18. |
|
EndNote |
Yüksel A, K. Kılınç U (01 Aralık 2003) Konaklama işletmelerinde Yetkilendirme ve Şikayet Sonrası Müşteri Davranışları Üzerine Etkileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14 2 107–118. |
|
IEEE |
A. Yüksel ve U. K. Kılınç, “Konaklama işletmelerinde Yetkilendirme ve Şikayet Sonrası Müşteri Davranışları Üzerine Etkileri”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 14, sy. 2, ss. 107–118, 2003. |
|
ISNAD |
Yüksel, Atila - K. Kılınç, Uğur. “Konaklama işletmelerinde Yetkilendirme Ve Şikayet Sonrası Müşteri Davranışları Üzerine Etkileri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14/2 (Aralık 2003), 107-118. |
|
JAMA |
Yüksel A, K. Kılınç U. Konaklama işletmelerinde Yetkilendirme ve Şikayet Sonrası Müşteri Davranışları Üzerine Etkileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2003;14:107–118. |
|
MLA |
Yüksel, Atila ve Uğur K. Kılınç. “Konaklama işletmelerinde Yetkilendirme Ve Şikayet Sonrası Müşteri Davranışları Üzerine Etkileri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 14, sy. 2, 2003, ss. 107-18. |
|
Vancouver |
Yüksel A, K. Kılınç U. Konaklama işletmelerinde Yetkilendirme ve Şikayet Sonrası Müşteri Davranışları Üzerine Etkileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2003;14(2):107-18. |
|