Editoryal
BibTex RIS Kaynak Göster

Tanıtmanın Tanımları, Boyutları ve Amaçları

Yıl 1992, Cilt: 3 Sayı: 2 - Dış Tanıtım ve Turizm Özel Sayısı, 4 - 10, 01.03.1992
Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

Bayram Kaya Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 1992
Yayımlandığı Sayı Yıl 1992 Cilt: 3 Sayı: 2 - Dış Tanıtım ve Turizm Özel Sayısı

Kaynak Göster

APA Kaya, B. (1992). Tanıtmanın Tanımları, Boyutları ve Amaçları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 3(2), 4-10.
AMA Kaya B. Tanıtmanın Tanımları, Boyutları ve Amaçları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Mart 1992;3(2):4-10.
Chicago Kaya, Bayram. “Tanıtmanın Tanımları, Boyutları Ve Amaçları”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 3, sy. 2 (Mart 1992): 4-10.
EndNote Kaya B (01 Mart 1992) Tanıtmanın Tanımları, Boyutları ve Amaçları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 3 2 4–10.
IEEE B. Kaya, “Tanıtmanın Tanımları, Boyutları ve Amaçları”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 3, sy. 2, ss. 4–10, 1992.
ISNAD Kaya, Bayram. “Tanıtmanın Tanımları, Boyutları Ve Amaçları”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 3/2 (Mart 1992), 4-10.
JAMA Kaya B. Tanıtmanın Tanımları, Boyutları ve Amaçları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1992;3:4–10.
MLA Kaya, Bayram. “Tanıtmanın Tanımları, Boyutları Ve Amaçları”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 3, sy. 2, 1992, ss. 4-10.
Vancouver Kaya B. Tanıtmanın Tanımları, Boyutları ve Amaçları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1992;3(2):4-10.