APA |
Tosun, C., & Bilim, Y. (2004). Şehirlerin Turistik Açıdan Pazarlanması: Hatay Örneği. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 15(2), 125-138. |
|
AMA |
Tosun C, Bilim Y. Şehirlerin Turistik Açıdan Pazarlanması: Hatay Örneği. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Aralık 2004;15(2):125-138. |
|
Chicago |
Tosun, Cevat, ve Yasin Bilim. “Şehirlerin Turistik Açıdan Pazarlanması: Hatay Örneği”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 15, sy. 2 (Aralık 2004): 125-38. |
|
EndNote |
Tosun C, Bilim Y (01 Aralık 2004) Şehirlerin Turistik Açıdan Pazarlanması: Hatay Örneği. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 15 2 125–138. |
|
IEEE |
C. Tosun ve Y. Bilim, “Şehirlerin Turistik Açıdan Pazarlanması: Hatay Örneği”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 15, sy. 2, ss. 125–138, 2004. |
|
ISNAD |
Tosun, Cevat - Bilim, Yasin. “Şehirlerin Turistik Açıdan Pazarlanması: Hatay Örneği”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 15/2 (Aralık 2004), 125-138. |
|
JAMA |
Tosun C, Bilim Y. Şehirlerin Turistik Açıdan Pazarlanması: Hatay Örneği. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2004;15:125–138. |
|
MLA |
Tosun, Cevat ve Yasin Bilim. “Şehirlerin Turistik Açıdan Pazarlanması: Hatay Örneği”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 15, sy. 2, 2004, ss. 125-38. |
|
Vancouver |
Tosun C, Bilim Y. Şehirlerin Turistik Açıdan Pazarlanması: Hatay Örneği. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2004;15(2):125-38. |
|