Argan, M. (2004). Spor ve Turizm Pazarlamasının Kesişim Noktası Olarak Spor Turizmine Kuramsal Bir Bakış. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 15(2), 158-168.
AMA
Argan M. Spor ve Turizm Pazarlamasının Kesişim Noktası Olarak Spor Turizmine Kuramsal Bir Bakış. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Aralık 2004;15(2):158-168.
Chicago
Argan, Metin. “Spor Ve Turizm Pazarlamasının Kesişim Noktası Olarak Spor Turizmine Kuramsal Bir Bakış”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 15, sy. 2 (Aralık 2004): 158-68.
EndNote
Argan M (01 Aralık 2004) Spor ve Turizm Pazarlamasının Kesişim Noktası Olarak Spor Turizmine Kuramsal Bir Bakış. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 15 2 158–168.
IEEE
M. Argan, “Spor ve Turizm Pazarlamasının Kesişim Noktası Olarak Spor Turizmine Kuramsal Bir Bakış”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 15, sy. 2, ss. 158–168, 2004.
ISNAD
Argan, Metin. “Spor Ve Turizm Pazarlamasının Kesişim Noktası Olarak Spor Turizmine Kuramsal Bir Bakış”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 15/2 (Aralık 2004), 158-168.
JAMA
Argan M. Spor ve Turizm Pazarlamasının Kesişim Noktası Olarak Spor Turizmine Kuramsal Bir Bakış. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2004;15:158–168.
MLA
Argan, Metin. “Spor Ve Turizm Pazarlamasının Kesişim Noktası Olarak Spor Turizmine Kuramsal Bir Bakış”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 15, sy. 2, 2004, ss. 158-6.
Vancouver
Argan M. Spor ve Turizm Pazarlamasının Kesişim Noktası Olarak Spor Turizmine Kuramsal Bir Bakış. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2004;15(2):158-6.