Editoryal
BibTex RIS Kaynak Göster

Otel Reklamcılığının ABD'deki Gelişimi

Yıl 1993, Cilt: 4 Sayı: 6, 14 - 18, 01.11.1993
Yıl 1993, Cilt: 4 Sayı: 6, 14 - 18, 01.11.1993
Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

Fermani Maviş Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Kasım 1993
Yayımlandığı Sayı Yıl 1993 Cilt: 4 Sayı: 6

Kaynak Göster

APA Maviş, F. (1993). Otel Reklamcılığının ABD’deki Gelişimi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 4(6), 14-18.
AMA Maviş F. Otel Reklamcılığının ABD’deki Gelişimi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Kasım 1993;4(6):14-18.
Chicago Maviş, Fermani. “Otel Reklamcılığının ABD’deki Gelişimi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 4, sy. 6 (Kasım 1993): 14-18.
EndNote Maviş F (01 Kasım 1993) Otel Reklamcılığının ABD’deki Gelişimi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 4 6 14–18.
IEEE F. Maviş, “Otel Reklamcılığının ABD’deki Gelişimi”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 4, sy. 6, ss. 14–18, 1993.
ISNAD Maviş, Fermani. “Otel Reklamcılığının ABD’deki Gelişimi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 4/6 (Kasım 1993), 14-18.
JAMA Maviş F. Otel Reklamcılığının ABD’deki Gelişimi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1993;4:14–18.
MLA Maviş, Fermani. “Otel Reklamcılığının ABD’deki Gelişimi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 4, sy. 6, 1993, ss. 14-18.
Vancouver Maviş F. Otel Reklamcılığının ABD’deki Gelişimi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1993;4(6):14-8.