Üner, M. M. (1998). Otel işletmelerinde Stratejik Pazarlama Planlaması Kapsamında Kullanılabilecek Görsel Bir Araç: Algılama Haritaları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 9(2), 17-25.
AMA
Üner MM. Otel işletmelerinde Stratejik Pazarlama Planlaması Kapsamında Kullanılabilecek Görsel Bir Araç: Algılama Haritaları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Aralık 1998;9(2):17-25.
Chicago
Üner, M. Mithat. “Otel işletmelerinde Stratejik Pazarlama Planlaması Kapsamında Kullanılabilecek Görsel Bir Araç: Algılama Haritaları”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 9, sy. 2 (Aralık 1998): 17-25.
EndNote
Üner MM (01 Aralık 1998) Otel işletmelerinde Stratejik Pazarlama Planlaması Kapsamında Kullanılabilecek Görsel Bir Araç: Algılama Haritaları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 9 2 17–25.
IEEE
M. M. Üner, “Otel işletmelerinde Stratejik Pazarlama Planlaması Kapsamında Kullanılabilecek Görsel Bir Araç: Algılama Haritaları”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 9, sy. 2, ss. 17–25, 1998.
ISNAD
Üner, M. Mithat. “Otel işletmelerinde Stratejik Pazarlama Planlaması Kapsamında Kullanılabilecek Görsel Bir Araç: Algılama Haritaları”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 9/2 (Aralık 1998), 17-25.
JAMA
Üner MM. Otel işletmelerinde Stratejik Pazarlama Planlaması Kapsamında Kullanılabilecek Görsel Bir Araç: Algılama Haritaları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1998;9:17–25.
MLA
Üner, M. Mithat. “Otel işletmelerinde Stratejik Pazarlama Planlaması Kapsamında Kullanılabilecek Görsel Bir Araç: Algılama Haritaları”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 9, sy. 2, 1998, ss. 17-25.
Vancouver
Üner MM. Otel işletmelerinde Stratejik Pazarlama Planlaması Kapsamında Kullanılabilecek Görsel Bir Araç: Algılama Haritaları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1998;9(2):17-25.