Birkan, İ. (1998). Bilgisayar Teknolojisindeki Gelişmelerin Turizm Pazarlaması Üzerindeki Etkileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 9(2), 26-32.
AMA
Birkan İ. Bilgisayar Teknolojisindeki Gelişmelerin Turizm Pazarlaması Üzerindeki Etkileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Aralık 1998;9(2):26-32.
Chicago
Birkan, İbrahim. “Bilgisayar Teknolojisindeki Gelişmelerin Turizm Pazarlaması Üzerindeki Etkileri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 9, sy. 2 (Aralık 1998): 26-32.
EndNote
Birkan İ (01 Aralık 1998) Bilgisayar Teknolojisindeki Gelişmelerin Turizm Pazarlaması Üzerindeki Etkileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 9 2 26–32.
IEEE
İ. Birkan, “Bilgisayar Teknolojisindeki Gelişmelerin Turizm Pazarlaması Üzerindeki Etkileri”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 9, sy. 2, ss. 26–32, 1998.
ISNAD
Birkan, İbrahim. “Bilgisayar Teknolojisindeki Gelişmelerin Turizm Pazarlaması Üzerindeki Etkileri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 9/2 (Aralık 1998), 26-32.
JAMA
Birkan İ. Bilgisayar Teknolojisindeki Gelişmelerin Turizm Pazarlaması Üzerindeki Etkileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1998;9:26–32.
MLA
Birkan, İbrahim. “Bilgisayar Teknolojisindeki Gelişmelerin Turizm Pazarlaması Üzerindeki Etkileri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 9, sy. 2, 1998, ss. 26-32.
Vancouver
Birkan İ. Bilgisayar Teknolojisindeki Gelişmelerin Turizm Pazarlaması Üzerindeki Etkileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1998;9(2):26-32.