Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Yeni bir dönem eşiğinde Türkiye turizmi ve bazı gerçekler- Pazarlama mı Arz mı?

Yıl 1998, Cilt: 9 Sayı: 2, 63 - 70, 01.12.1998

Öz

...

Kaynakça

  • ...
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Turizm Araştırma İncelemeleri
Yazarlar

M. İlhan Gürkan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 1998
Yayımlandığı Sayı Yıl 1998 Cilt: 9 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Gürkan, M. İ. (1998). Yeni bir dönem eşiğinde Türkiye turizmi ve bazı gerçekler- Pazarlama mı Arz mı?. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 9(2), 63-70.
AMA Gürkan Mİ. Yeni bir dönem eşiğinde Türkiye turizmi ve bazı gerçekler- Pazarlama mı Arz mı?. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Aralık 1998;9(2):63-70.
Chicago Gürkan, M. İlhan. “Yeni Bir dönem eşiğinde Türkiye Turizmi Ve Bazı gerçekler- Pazarlama Mı Arz mı?”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 9, sy. 2 (Aralık 1998): 63-70.
EndNote Gürkan Mİ (01 Aralık 1998) Yeni bir dönem eşiğinde Türkiye turizmi ve bazı gerçekler- Pazarlama mı Arz mı?. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 9 2 63–70.
IEEE M. İ. Gürkan, “Yeni bir dönem eşiğinde Türkiye turizmi ve bazı gerçekler- Pazarlama mı Arz mı?”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 9, sy. 2, ss. 63–70, 1998.
ISNAD Gürkan, M. İlhan. “Yeni Bir dönem eşiğinde Türkiye Turizmi Ve Bazı gerçekler- Pazarlama Mı Arz mı?”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 9/2 (Aralık 1998), 63-70.
JAMA Gürkan Mİ. Yeni bir dönem eşiğinde Türkiye turizmi ve bazı gerçekler- Pazarlama mı Arz mı?. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1998;9:63–70.
MLA Gürkan, M. İlhan. “Yeni Bir dönem eşiğinde Türkiye Turizmi Ve Bazı gerçekler- Pazarlama Mı Arz mı?”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 9, sy. 2, 1998, ss. 63-70.
Vancouver Gürkan Mİ. Yeni bir dönem eşiğinde Türkiye turizmi ve bazı gerçekler- Pazarlama mı Arz mı?. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1998;9(2):63-70.