Gürkan, M. İ. (1998). Yeni bir dönem eşiğinde Türkiye turizmi ve bazı gerçekler- Pazarlama mı Arz mı?. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 9(2), 63-70.
AMA
Gürkan Mİ. Yeni bir dönem eşiğinde Türkiye turizmi ve bazı gerçekler- Pazarlama mı Arz mı?. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Aralık 1998;9(2):63-70.
Chicago
Gürkan, M. İlhan. “Yeni Bir dönem eşiğinde Türkiye Turizmi Ve Bazı gerçekler- Pazarlama Mı Arz mı?”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 9, sy. 2 (Aralık 1998): 63-70.
EndNote
Gürkan Mİ (01 Aralık 1998) Yeni bir dönem eşiğinde Türkiye turizmi ve bazı gerçekler- Pazarlama mı Arz mı?. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 9 2 63–70.
IEEE
M. İ. Gürkan, “Yeni bir dönem eşiğinde Türkiye turizmi ve bazı gerçekler- Pazarlama mı Arz mı?”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 9, sy. 2, ss. 63–70, 1998.
ISNAD
Gürkan, M. İlhan. “Yeni Bir dönem eşiğinde Türkiye Turizmi Ve Bazı gerçekler- Pazarlama Mı Arz mı?”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 9/2 (Aralık 1998), 63-70.
JAMA
Gürkan Mİ. Yeni bir dönem eşiğinde Türkiye turizmi ve bazı gerçekler- Pazarlama mı Arz mı?. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1998;9:63–70.
MLA
Gürkan, M. İlhan. “Yeni Bir dönem eşiğinde Türkiye Turizmi Ve Bazı gerçekler- Pazarlama Mı Arz mı?”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 9, sy. 2, 1998, ss. 63-70.
Vancouver
Gürkan Mİ. Yeni bir dönem eşiğinde Türkiye turizmi ve bazı gerçekler- Pazarlama mı Arz mı?. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1998;9(2):63-70.