APA |
Kızılırmak, İ. (1995). Otel İşetmeciliğinde Müşteri Tatmini, Önemi ve Ölçme Teknikleri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 6(2), 64-70. |
|
AMA |
Kızılırmak İ. Otel İşetmeciliğinde Müşteri Tatmini, Önemi ve Ölçme Teknikleri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Ağustos 1995;6(2):64-70. |
|
Chicago |
Kızılırmak, İsmail. “Otel İşetmeciliğinde Müşteri Tatmini, Önemi Ve Ölçme Teknikleri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 6, sy. 2 (Ağustos 1995): 64-70. |
|
EndNote |
Kızılırmak İ (01 Ağustos 1995) Otel İşetmeciliğinde Müşteri Tatmini, Önemi ve Ölçme Teknikleri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 6 2 64–70. |
|
IEEE |
İ. Kızılırmak, “Otel İşetmeciliğinde Müşteri Tatmini, Önemi ve Ölçme Teknikleri”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 6, sy. 2, ss. 64–70, 1995. |
|
ISNAD |
Kızılırmak, İsmail. “Otel İşetmeciliğinde Müşteri Tatmini, Önemi Ve Ölçme Teknikleri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 6/2 (Ağustos 1995), 64-70. |
|
JAMA |
Kızılırmak İ. Otel İşetmeciliğinde Müşteri Tatmini, Önemi ve Ölçme Teknikleri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1995;6:64–70. |
|
MLA |
Kızılırmak, İsmail. “Otel İşetmeciliğinde Müşteri Tatmini, Önemi Ve Ölçme Teknikleri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 6, sy. 2, 1995, ss. 64-70. |
|
Vancouver |
Kızılırmak İ. Otel İşetmeciliğinde Müşteri Tatmini, Önemi ve Ölçme Teknikleri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1995;6(2):64-70. |
|