Editoryal
BibTex RIS Kaynak Göster

Otel İşetmeciliğinde Müşteri Tatmini, Önemi ve Ölçme Teknikleri

Yıl 1995, Cilt: 6 Sayı: 2, 64 - 70, 01.08.1995
Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

İsmail Kızılırmak Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ağustos 1995
Yayımlandığı Sayı Yıl 1995 Cilt: 6 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Kızılırmak, İ. (1995). Otel İşetmeciliğinde Müşteri Tatmini, Önemi ve Ölçme Teknikleri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 6(2), 64-70.
AMA Kızılırmak İ. Otel İşetmeciliğinde Müşteri Tatmini, Önemi ve Ölçme Teknikleri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Ağustos 1995;6(2):64-70.
Chicago Kızılırmak, İsmail. “Otel İşetmeciliğinde Müşteri Tatmini, Önemi Ve Ölçme Teknikleri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 6, sy. 2 (Ağustos 1995): 64-70.
EndNote Kızılırmak İ (01 Ağustos 1995) Otel İşetmeciliğinde Müşteri Tatmini, Önemi ve Ölçme Teknikleri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 6 2 64–70.
IEEE İ. Kızılırmak, “Otel İşetmeciliğinde Müşteri Tatmini, Önemi ve Ölçme Teknikleri”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 6, sy. 2, ss. 64–70, 1995.
ISNAD Kızılırmak, İsmail. “Otel İşetmeciliğinde Müşteri Tatmini, Önemi Ve Ölçme Teknikleri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 6/2 (Ağustos 1995), 64-70.
JAMA Kızılırmak İ. Otel İşetmeciliğinde Müşteri Tatmini, Önemi ve Ölçme Teknikleri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1995;6:64–70.
MLA Kızılırmak, İsmail. “Otel İşetmeciliğinde Müşteri Tatmini, Önemi Ve Ölçme Teknikleri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 6, sy. 2, 1995, ss. 64-70.
Vancouver Kızılırmak İ. Otel İşetmeciliğinde Müşteri Tatmini, Önemi ve Ölçme Teknikleri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1995;6(2):64-70.