Editoryal
BibTex RIS Kaynak Göster

Toplam Kalite Kontrol Sistemi Hizmet İşletmelerinde Uygulanabilir Mi?

Yıl 1995, Cilt: 6 Sayı: 2, 14 - 17, 01.08.1995
Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

Cemil Boyacı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ağustos 1995
Yayımlandığı Sayı Yıl 1995 Cilt: 6 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Boyacı, C. (1995). Toplam Kalite Kontrol Sistemi Hizmet İşletmelerinde Uygulanabilir Mi?. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 6(2), 14-17.
AMA Boyacı C. Toplam Kalite Kontrol Sistemi Hizmet İşletmelerinde Uygulanabilir Mi?. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Ağustos 1995;6(2):14-17.
Chicago Boyacı, Cemil. “Toplam Kalite Kontrol Sistemi Hizmet İşletmelerinde Uygulanabilir Mi?”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 6, sy. 2 (Ağustos 1995): 14-17.
EndNote Boyacı C (01 Ağustos 1995) Toplam Kalite Kontrol Sistemi Hizmet İşletmelerinde Uygulanabilir Mi?. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 6 2 14–17.
IEEE C. Boyacı, “Toplam Kalite Kontrol Sistemi Hizmet İşletmelerinde Uygulanabilir Mi?”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 6, sy. 2, ss. 14–17, 1995.
ISNAD Boyacı, Cemil. “Toplam Kalite Kontrol Sistemi Hizmet İşletmelerinde Uygulanabilir Mi?”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 6/2 (Ağustos 1995), 14-17.
JAMA Boyacı C. Toplam Kalite Kontrol Sistemi Hizmet İşletmelerinde Uygulanabilir Mi?. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1995;6:14–17.
MLA Boyacı, Cemil. “Toplam Kalite Kontrol Sistemi Hizmet İşletmelerinde Uygulanabilir Mi?”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 6, sy. 2, 1995, ss. 14-17.
Vancouver Boyacı C. Toplam Kalite Kontrol Sistemi Hizmet İşletmelerinde Uygulanabilir Mi?. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1995;6(2):14-7.