BibTex RIS Kaynak Göster

İlköğretim 4. ve 5. Sınıf İngilizce Öğretim Programlarının Değerlendirilmesi*

Yıl 2006, Cilt: 39 Sayı: 2, 1 - 25, 01.10.2006
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000137

Öz

Bu araştırmanın amacı, ilköğretim 4. ve 5. Sınıf İngilizce Öğretim Programlarını hedefleri (amaç), içeriği, öğrenme öğretme süreci (eğitim durumları) ve sınama durumları açısından değerlendirmek ve bu dört temel boyuta ilişkin öneriler geliştirmektir. Araştırmanın evrenini Türkiye’deki yedi coğrafi bölge, örneklemini ise her bölgeden tesadüfi olarak seçilen 2’şer il olmak üzere toplam 14 il oluşturmaktadır. Araştırma bu illerde bulunan resmi ilköğretim okullarında görev yapmakta olan İngilizce öğretmenleri ile müfettişlerine uygulanmıştır. Araştırma sonuçları SPSS paket programında analiz edilerek yorumlanmış ve bazı önerilerde bulunulmuştur

The purpose of this research is to evaluate the English Curricula in 4th and 5th grade primary schools in terms of

Yıl 2006, Cilt: 39 Sayı: 2, 1 - 25, 01.10.2006
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000137

Öz

objectives, contents, teaching-learning processes and evaluation, and to develop recommendations covering these aspects. The sample population of this research is based on seven geographical regions of Turkey and consisted of 14 cities out of each region. The research was applied on English teachers and inspectors that are employed in the governmental primary schools in these selected cities. Results were analyzed and evaluated in SPSS statics program, accordingly, some recommendations were made

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA76HT25FE
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Kemal Er Oğuz Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ekim 2006
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Cilt: 39 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Er Oğuz, K. (2006). The purpose of this research is to evaluate the English Curricula in 4th and 5th grade primary schools in terms of. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 39(2), 1-25. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000137

Cited By




Difficulties in Learning English by EFL Students in Turkey
Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi
Demet ÖZMAT
https://doi.org/10.30964/auebfd.742803




Creative Commons LicenseThe content of the Journal of Faculty of Educational Sciences is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License