BibTex RIS Kaynak Göster

THE OPINIONS OF EDUCATION FACULTY STUDENTS ABOUT EDUCATIONAL COURSES

Yıl 2009, Cilt: 42 Sayı: 1, 435 - 456, 01.05.2009
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000001155

Öz

Bu araştırmada Eğitim Fakültesi öğrencilerinin öğretmenlik meslek bilgisi (ÖMB) derslerine yönelik görüşleri tespit edilmiştir. Araştırma Uludağ ve Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi öğrencileri üzerinde yapılmıştır. Araştırmanın sonucunda öğrencilerin öğretmenlik mesleğine ve ÖMB derslerine giren öğretim elemanlarına olumlu baktıkları, ÖMB derslerinin gerekliliğinin farkında oldukları, buna karşılık ÖMB derslerine yönelik düşüncelerinin çok olumlu olmadığı ortaya çıkmıştır. Araştırmada elde edilen sonuçlar ilgili literatüre dayalı olarak yorumlanmıştır

THE OPINIONS OF EDUCATION FACULTY STUDENTS ABOUT EDUCATIONAL COURSES

Yıl 2009, Cilt: 42 Sayı: 1, 435 - 456, 01.05.2009
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000001155

Öz

The students‟ opinions about educational courses in two
education faculties were determined in this study. This research
was conducted with the students at the Uludağ and Gazi
universities. According to results of this study, students have
positive opinions about the teaching profession and the instructors
teaching these courses and they are aware of the importance of
these courses. On the other hand, they have comparatively low
level positive opinions about the educational courses. The
interpretation of the results was done according to the related
literature.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA57JT64MB
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Sedat Yüksel Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mayıs 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 42 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Yüksel, S. (2009). THE OPINIONS OF EDUCATION FACULTY STUDENTS ABOUT EDUCATIONAL COURSES. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 42(1), 435-456. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000001155

Creative Commons LicenseThe content of the Journal of Faculty of Educational Sciences is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License