Derleme
BibTex RIS Kaynak Göster

GÜDÜSEL TASARIM KURAMINA GÖRE SINIF İÇİ ETKİNLİKLER NASIL DESENLENMELİDİR?

Yıl 1996, Cilt: 29 Sayı: 1, 0 - 0, 30.12.1996
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000278

Öz

Bu kuramın öncüsü olan Keller 1979 ve 1983 yıllarındaki
çalışmala­ rında öğretim sürecinin öncelikle güdüsel etkinliklere göre
düzenlenmesi üzerinde durmuştur. Keller'in bu çabalan kuramsal bir temele
oturmasına karşın bazı araştırmacılarca bir kuram olarak değerlendirilmemekte
(Sa­ lisbury ve arkadaşları, 1985, s.21) ve daha çok bir model olarak ele alın­
maktadır.

Kaynakça

  • Keller, J.M. (1983). Motivational Design of Instruction. lnstructwnal Design Theories and Models: An Overview of Their Current Status. C.M. Reigeluth (Ed) Lawrence Erlbaum Associates. New Jersey.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Eğitim Üzerine Çalışmalar
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Cem Babadoğan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 30 Aralık 1996
Yayımlandığı Sayı Yıl 1996 Cilt: 29 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Babadoğan, C. (1996). GÜDÜSEL TASARIM KURAMINA GÖRE SINIF İÇİ ETKİNLİKLER NASIL DESENLENMELİDİR?. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 29(1). https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000278
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.