“Uzaktan Öğretim” terimi, öğrencilere, belirli öğretim hizmetlerinin eğitici ve öğrencinin birbirlerinden uzakta oldukları bir ortamda götürülme biçimi anlamında kullanılmaktadır. Uzaktan öğretimin belirgin özellikleri olarak ilk akla gelenler, öğretim sürecinin çoğunda öğrenci ve öğretmenin aynı ortamda bulunmaması, öğrencilerin değerlendirilmesinde farklı eğitim organizasyonları düzenlenmesi, öğrenci ve öğretmen arasında paylaşılacak yaşantı deneyiminin bir eğitim medyası aracılığıyla gerçekleştirilmesidir. Doğal olarak bu özellikler uzaktan öğretimin kendisine özgü bir sistemi olduğunu göstermektedir. Sistem söz konusu olduğunda da sisteme bağlı alt sistemlerin ve öğelerin organizasyonu gündeme gelmektedir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Alan Eğitimleri |
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ocak 1995 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 1995 Cilt: 28 Sayı: 2 |
AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.
AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.