Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

ÇAĞDAŞ İNSANI YARATMADA YARATICI DRAMA EĞİTİMİNİN ÖNEMİ VE EMPATİK BECERİ VE EMPATİK EĞİLİM DÜZEYLERİNE ETKİSİ

Yıl 1994, Cilt: 27 Sayı: 1, 135 - 194, 02.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000424

Öz

Bu çalışmada çağdaş insanı yaratmada yaratıcı drama eğitiminin öneminden ve Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi öğrencileri üzerine yapılan Yaratıcı Drama Eğitiminin Empatik Beceri ve Enıpatik Eğitim Düzeylerine Etkisi konulu araştırmadan sözedilecektir.

Kaynakça

  • Kırk, R.E.: Emperimental Design Procedures for the Behavorial Sciences, Cole Publishing Company, Colifornia: 1982.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ayşe Okvuran Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 2 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1994 Cilt: 27 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Okvuran, A. (2019). ÇAĞDAŞ İNSANI YARATMADA YARATICI DRAMA EĞİTİMİNİN ÖNEMİ VE EMPATİK BECERİ VE EMPATİK EĞİLİM DÜZEYLERİNE ETKİSİ. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 27(1), 135-194. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000424

Cited By

Is Drama A Magic Wand or A Waste of Time?
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
https://doi.org/10.17522/balikesirnef.1217596

Creative Commons LicenseThe content of the Journal of Faculty of Educational Sciences is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License