Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

EĞİTİM SİSTEMİMİZDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ALANINDAKİ GELİŞMELER

Yıl 1992, Cilt: 25 Sayı: 2, 387 - 407, 06.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000576

Öz

Ölçme ve değerlendirme üniversite programlarında henüz bir ana-bilim dalı olarak, bir üniversite hariç, ele alınmamakta olup, genellikle Psikoloji Bölümleri ile Eğitimde Psikolojik Hizmetler ve Eğitim Bilimleri Bölümlerinde akademik programlarda dersler olarak yer almaktadır. Genellikle lisans-üstü programlarda bu bilim dalma öğrenci alınmakta ve çalışmalar yapılmaktadır.

Kaynakça

  • Savaşır, Işık. Minuesota Çok Yönlü Kişilik Envanteri El Kitnbı-Tiirk Standardizasyonu. Ankara: Sevinç Matbaası, 1981.
Yıl 1992, Cilt: 25 Sayı: 2, 387 - 407, 06.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000576

Öz

Kaynakça

  • Savaşır, Işık. Minuesota Çok Yönlü Kişilik Envanteri El Kitnbı-Tiirk Standardizasyonu. Ankara: Sevinç Matbaası, 1981.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Nizamettin Koç Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 6 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1992 Cilt: 25 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Koç, N. (2019). EĞİTİM SİSTEMİMİZDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ALANINDAKİ GELİŞMELER. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 25(2), 387-407. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000576

Creative Commons LicenseThe content of the Journal of Faculty of Educational Sciences is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License