Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

ÜNİVERSİTE BİRİNCİ YIL ÖĞRENCİLERİNİN EĞİTİMİN DAVRANIŞSAL AMAÇLARINI GERÇEKLEŞTİRME DURUMLARI

Yıl 1990, Cilt: 23 Sayı: 2, 677 - 685, 16.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000794

Öz

Çok kapsamlı bir kavram ifade eden “Eğitim”i tanımlamak ve bu kavramı dar bir iki sözcüğün boyutları arasına hapsetmek, bem yanlış ve aynı zamanda da haksızlıkta'. Zira, kültürle iç içe olan, insan hayatını doğuştan ölüme kadar etkileyen, yaşamın her kesimi için son derece büyük bir önem taşıyan, günümüz dünyasında bava ve su kadar ihtiyaç duyulan eğitimi, belirli, sınırlı ve değişmez tanımların kalıbına sokmak doğru olmayacaktır. Ancak, eğitim süreçlerinin, işlevlerinin, amaçlarının ve ürünlerinin tanımı ve açıklanması her zaman mümkündür.

Kaynakça

  • Yarış, Fatma. Eğilim Bilimine Giriş. A.Ü. Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayınlan, No: 159. Ankara: 1988, s. 13.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Suat Pektaş Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 16 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1990 Cilt: 23 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Pektaş, S. (2019). ÜNİVERSİTE BİRİNCİ YIL ÖĞRENCİLERİNİN EĞİTİMİN DAVRANIŞSAL AMAÇLARINI GERÇEKLEŞTİRME DURUMLARI. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 23(2), 677-685. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000794
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.