Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA GÖREVLİ ÖĞRETMENLERİN SÜREÇLER YÖNÜNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ

Yıl 1989, Cilt: 22 Sayı: 1, 101 - 133, 20.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000875

Öz

Eğitim sisteminde amaçlar, öğrenme ve öğretme ilkeleri, süreçler, yöntemler, eğitim araçları ve uygulamalar güncelliğini yitirmeyen ve yitirmeyecek konulardır. Çünkü bunun altında, dünün yöntem ve teknikleriyle bugünün sorunlarını geleceğe yönelik olarak çözme sorunu yatmaktadır. Burada, eğitimin temel taşı olan öğretmen yetiştirme; eğitimin geliştirilmesinde temel sorundur ve insan kaynağının geliştirilmesinin kalbi olarak görülmektedir.

Kaynakça

  • Alkan, Cevat. Öğretmenlik Uygulamaları Elkilabı. Ankara, 1987.
  • Alkan, Cevat. Eğitim Teknolojisi. Ankara, 1984.
Toplam 2 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ali Şahinkesen Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 20 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1989 Cilt: 22 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Şahinkesen, A. (2019). ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA GÖREVLİ ÖĞRETMENLERİN SÜREÇLER YÖNÜNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 22(1), 101-133. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000875
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.