Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

TÜRK OKUL SİSTEMİNDE BİLGİSAYARLARIN KULLANILMASI

Yıl 1989, Cilt: 22 Sayı: 1, 189 - 224, 20.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000882

Öz

İçinde yaşadığımız dönem bilginin güçle özdeş görüldüğü, daha güçlü olmanın ise daha büyük bir bilgi birikimine sahip olmak ve sahip olunan bilgi düzeyini de aşmaktan geçtiği bir çağdır. Bundan on yıl önce iş dünyası genelinde bilginin bir rekabet silahı olduğu fikrine zaman zaman kaTşı çıkılmasına rağmen, yıllar geçtikçe bilginin ne kadar etkili ve önemli bir silah olduğu kabul edilmiştir. Bilgi teknolojisinin bir rekabet silahı durumuna gelmesinin en yoğun açıklaması, mikrobilgisayarların ve bilgisayar .ağlarının ortaya çıkmasıyla yapılabilmiştir. Bilgi teknolojisinden gereği gibi yararlanabilmek için kurumlarda, işyerlerinde çalışanların bilgisayar hakkında bilgi sahibi olmaları ve işletmecilerin, kururum yöneticilerinin bilgi teknolojisinin uygulanmasını bilmeleri gerekmektedir. Çünkü teknolojinin gücü gözardı edildiği zaman uğrâmlacak kayıplar çok büyük olacaktır.

Kaynakça

  • Özçubukçu, Kadir. “Türkiye’deki Bilgisayar Destekli Eğitim Konusundaki Gelişmelere TÜBİTAK’ın Katkıları ve Görüşleri.” Eğitimde Bilgisayar Sempozyumu. Ankara: 19 Eylül 1987, s. 1—6.
  • Resmi Gazete. Milli Eğitim Temel Kanunu^ Tarih 24.6.1973, Sayı: T4574. Kanun No: 1739, Madde No: 2.
Toplam 2 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Hafize Keser Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 20 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1989 Cilt: 22 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Keser, H. (2019). TÜRK OKUL SİSTEMİNDE BİLGİSAYARLARIN KULLANILMASI. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 22(1), 189-224. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000882

Creative Commons LicenseThe content of the Journal of Faculty of Educational Sciences is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License