Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

SÖZEL OLMAYAN ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARININ ÖĞRETİME ETKİLERİ

Yıl 1989, Cilt: 22 Sayı: 1, 225 - 240, 20.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000880

Öz

Günümüzde, öğretimin niteliğini geliştirmek amacıyla öğretmen dav-men davranışları alanında yapılan araştırmaların hızla yaygınlaştığı görülmektedir.

Esasen, eğitim araştırmalarının konusu, eğitim süreç ve sonuçlarıyla ilgili insan davranışlarıdır. Birey davranışları, sınıf-içi öğretimde, öğretmen ve öğrenci davranışlarını kapsamaktadır. Öğretimin niteliğini geliştirmek için yapılan araştırmaların, öğretmenlere “Hangi?” davranışların, “Nasıl?” kazandırdacağı konusu üzerinde yoğunlaşması doğal bir sonuçtur.

Kaynakça

  • .
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Suat Pektaş Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 20 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1989 Cilt: 22 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Pektaş, S. (2019). SÖZEL OLMAYAN ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARININ ÖĞRETİME ETKİLERİ. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 22(1), 225-240. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000880
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.