Bugün için okullarda bilgisayar destekli öğrenme uygulamaları büyük eğitsel potansiyele sahip görünmektedir. Bu yazıda fen ve matematik öğretiminde etkileşimi esas alan bilgisayar destekli öğrenmenin bir yönü üzerinde durulmaktadır. Başka bir değişle, ergenlik çağındaki (12-14 yaş) gençlerin soyut düşünme becerileri geliştirmelerine yardımcı olmak üzere bilgisayara dayah Öğretim materyalleri geliştirmeyi amaçlayan bir proje açıklanmaktadır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Alan Eğitimleri |
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 22 Ağustos 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 1988 Cilt: 21 Sayı: 1 |
AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.
AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.