APA |
Mirzaoğlu, D., Efe, F., & Doğan, U. (2005). Aktif Öğrenme Etkinliklerine Dayalı Olarak İşlenen 8. Sınıf Beden Eğitimi ve Spor Dersinin Öğrencilerin Bilişsel ve Devinişsel Erişlerine Etkisi. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2(11), 69-82. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.143 |
|
AMA |
Mirzaoğlu D, Efe F, Doğan U. Aktif Öğrenme Etkinliklerine Dayalı Olarak İşlenen 8. Sınıf Beden Eğitimi ve Spor Dersinin Öğrencilerin Bilişsel ve Devinişsel Erişlerine Etkisi. ASBİ. Kasım 2005;2(11):69-82. doi:10.11616/AbantSbe.143 |
|
Chicago |
Mirzaoğlu, Dilşad, Fatih Efe, ve Uğur Doğan. “Aktif Öğrenme Etkinliklerine Dayalı Olarak İşlenen 8. Sınıf Beden Eğitimi Ve Spor Dersinin Öğrencilerin Bilişsel Ve Devinişsel Erişlerine Etkisi”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2, sy. 11 (Kasım 2005): 69-82. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.143. |
|
EndNote |
Mirzaoğlu D, Efe F, Doğan U (01 Kasım 2005) Aktif Öğrenme Etkinliklerine Dayalı Olarak İşlenen 8. Sınıf Beden Eğitimi ve Spor Dersinin Öğrencilerin Bilişsel ve Devinişsel Erişlerine Etkisi. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2 11 69–82. |
|
IEEE |
D. Mirzaoğlu, F. Efe, ve U. Doğan, “Aktif Öğrenme Etkinliklerine Dayalı Olarak İşlenen 8. Sınıf Beden Eğitimi ve Spor Dersinin Öğrencilerin Bilişsel ve Devinişsel Erişlerine Etkisi”, ASBİ, c. 2, sy. 11, ss. 69–82, 2005, doi: 10.11616/AbantSbe.143. |
|
ISNAD |
Mirzaoğlu, Dilşad vd. “Aktif Öğrenme Etkinliklerine Dayalı Olarak İşlenen 8. Sınıf Beden Eğitimi Ve Spor Dersinin Öğrencilerin Bilişsel Ve Devinişsel Erişlerine Etkisi”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2/11 (Kasım 2005), 69-82. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.143. |
|
JAMA |
Mirzaoğlu D, Efe F, Doğan U. Aktif Öğrenme Etkinliklerine Dayalı Olarak İşlenen 8. Sınıf Beden Eğitimi ve Spor Dersinin Öğrencilerin Bilişsel ve Devinişsel Erişlerine Etkisi. ASBİ. 2005;2:69–82. |
|
MLA |
Mirzaoğlu, Dilşad vd. “Aktif Öğrenme Etkinliklerine Dayalı Olarak İşlenen 8. Sınıf Beden Eğitimi Ve Spor Dersinin Öğrencilerin Bilişsel Ve Devinişsel Erişlerine Etkisi”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, c. 2, sy. 11, 2005, ss. 69-82, doi:10.11616/AbantSbe.143. |
|
Vancouver |
Mirzaoğlu D, Efe F, Doğan U. Aktif Öğrenme Etkinliklerine Dayalı Olarak İşlenen 8. Sınıf Beden Eğitimi ve Spor Dersinin Öğrencilerin Bilişsel ve Devinişsel Erişlerine Etkisi. ASBİ. 2005;2(11):69-82. |
|