BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2005, Cilt: 2 Sayı: 11, 69 - 82, 01.11.2005
https://doi.org/10.11616/AbantSbe.143

Öz

The opening speed of this scanned document may vary depending on your connection speed.

Kaynakça

  • Açıkgöz, Ün K. (2003). Aktif Öğrenme, Eğitim Dünyası Yayınları, lzmir.
  • Cai, SX. (1998). “Student Enjoyment of Physical Education Class in Three
  • Teaching Styles Environments”, Education, 118, 412—421. Demirel, Ö. (2004) “Kararından Uygulamaya Eğitim Programları, 7. Baskı,
  • Pegem Yayincilik, Ankara. Demirhan, G. (1997). “Beden Eğitimi ve Sporda Öğretme-Öğrenme Etkinlikleri ve Felsefe”, Spor Bilimleri Dergisi, (8)1, 4—16.
  • Demirhan, G. (2004). Beden Eğitimi Öğretimi, Bağirgan Yayımevi, Ankara.
  • Ertürk, S. (1993). Eğitimde Program Geliştirme, Meteksan A.Ş., Ankara.
  • Kutlu, A. “Aktif Öğrenme”,(2004), httgzl/wvvw. lnsanbilim.Com.Tr./lnsanca4.l—ltm.
  • Kvam, PH. (2000). “ The Effect of Active Learning Methods on Student Retention in Engineering Statistics”, American Statistician, V0154, 13.2, Ss. 136-140.
  • Kyriacou, C., Manower B. And Newson G. (1999). “Active Learning of Secondary
  • School Mathematics in Botswana”, Curriculum, 20(2), 125—130. Mcclanahan, EB; Mcclanahan, L.L.(2002). “Active Learning in A Non—Majoris
  • Biology Class”, College Teaehing, Vol: 50, No: 3, Ss. 92—96. MEE;(1995). İlköğretim Okulları, Lise ve Dengi Okullar Betlen Eğitimi Semi
  • Öğretim Erogramlari, MEB Basımevi, lstanbul. Ruhi, KL, Hughes, C.A. And Schloos, PJ. (1987). “Using The Pause Procedure to Enhance Lecture Recall”, Teacher Edneation Anil Special Education, , ss. 14=l8.
  • Saban, A. (2000). Öğrenme Öğretme Süreci, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara.
  • Senemoğlu, N. (2005). Gelişim Öğrenme ve Öğretim: Knramdan Uygulamaya,
  • Gazi Kitabevi, 12 Baskı, Ankara. Sivan, A., et. all. (2000). “ An implementation of Active Leraning And lts Effect on The quality of Student Learning”, innovations in Education Anti
  • Training international, Vol.37, lss. 4,Ss. 381—389. Şahinel, M. (2005). Etkin Öğrenme, Eğitimde Yeni Yönelimler (editör: Özcan Demirel), Pegem Yayıncılık, Ankara.
  • Ünal, S. (1999). “Aktif Öğrenme, Öğrenmeyi Öğrenmek ve Probleme Dayali
  • Öğrenme”,M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Sergisill, 378. Yavaş, M., llhan, A. (1997). Beden Eğitimi ve Sporıla Özel Öğretim
  • Yöntemleri, Melisa Matbaacüık,2. Baskı, Bursa.

Aktif Öğrenme Etkinliklerine Dayalı Olarak İşlenen 8. Sınıf Beden Eğitimi ve Spor Dersinin Öğrencilerin Bilişsel ve Devinişsel Erişlerine Etkisi

Yıl 2005, Cilt: 2 Sayı: 11, 69 - 82, 01.11.2005
https://doi.org/10.11616/AbantSbe.143

Öz

Makale basılı kopyadan tarandığı için açılması bağlantı hızınıza göre farklılık gösterebilir. Makaleyi bilgisayarınıza indirmeniz tavsiye edilir.

Kaynakça

  • Açıkgöz, Ün K. (2003). Aktif Öğrenme, Eğitim Dünyası Yayınları, lzmir.
  • Cai, SX. (1998). “Student Enjoyment of Physical Education Class in Three
  • Teaching Styles Environments”, Education, 118, 412—421. Demirel, Ö. (2004) “Kararından Uygulamaya Eğitim Programları, 7. Baskı,
  • Pegem Yayincilik, Ankara. Demirhan, G. (1997). “Beden Eğitimi ve Sporda Öğretme-Öğrenme Etkinlikleri ve Felsefe”, Spor Bilimleri Dergisi, (8)1, 4—16.
  • Demirhan, G. (2004). Beden Eğitimi Öğretimi, Bağirgan Yayımevi, Ankara.
  • Ertürk, S. (1993). Eğitimde Program Geliştirme, Meteksan A.Ş., Ankara.
  • Kutlu, A. “Aktif Öğrenme”,(2004), httgzl/wvvw. lnsanbilim.Com.Tr./lnsanca4.l—ltm.
  • Kvam, PH. (2000). “ The Effect of Active Learning Methods on Student Retention in Engineering Statistics”, American Statistician, V0154, 13.2, Ss. 136-140.
  • Kyriacou, C., Manower B. And Newson G. (1999). “Active Learning of Secondary
  • School Mathematics in Botswana”, Curriculum, 20(2), 125—130. Mcclanahan, EB; Mcclanahan, L.L.(2002). “Active Learning in A Non—Majoris
  • Biology Class”, College Teaehing, Vol: 50, No: 3, Ss. 92—96. MEE;(1995). İlköğretim Okulları, Lise ve Dengi Okullar Betlen Eğitimi Semi
  • Öğretim Erogramlari, MEB Basımevi, lstanbul. Ruhi, KL, Hughes, C.A. And Schloos, PJ. (1987). “Using The Pause Procedure to Enhance Lecture Recall”, Teacher Edneation Anil Special Education, , ss. 14=l8.
  • Saban, A. (2000). Öğrenme Öğretme Süreci, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara.
  • Senemoğlu, N. (2005). Gelişim Öğrenme ve Öğretim: Knramdan Uygulamaya,
  • Gazi Kitabevi, 12 Baskı, Ankara. Sivan, A., et. all. (2000). “ An implementation of Active Leraning And lts Effect on The quality of Student Learning”, innovations in Education Anti
  • Training international, Vol.37, lss. 4,Ss. 381—389. Şahinel, M. (2005). Etkin Öğrenme, Eğitimde Yeni Yönelimler (editör: Özcan Demirel), Pegem Yayıncılık, Ankara.
  • Ünal, S. (1999). “Aktif Öğrenme, Öğrenmeyi Öğrenmek ve Probleme Dayali
  • Öğrenme”,M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Sergisill, 378. Yavaş, M., llhan, A. (1997). Beden Eğitimi ve Sporıla Özel Öğretim
  • Yöntemleri, Melisa Matbaacüık,2. Baskı, Bursa.
Toplam 19 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Dilşad Mirzaoğlu Bu kişi benim

Fatih Efe Bu kişi benim

Uğur Doğan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Kasım 2005
Gönderilme Tarihi 30 Ekim 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Cilt: 2 Sayı: 11

Kaynak Göster

APA Mirzaoğlu, D., Efe, F., & Doğan, U. (2005). Aktif Öğrenme Etkinliklerine Dayalı Olarak İşlenen 8. Sınıf Beden Eğitimi ve Spor Dersinin Öğrencilerin Bilişsel ve Devinişsel Erişlerine Etkisi. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2(11), 69-82. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.143
AMA Mirzaoğlu D, Efe F, Doğan U. Aktif Öğrenme Etkinliklerine Dayalı Olarak İşlenen 8. Sınıf Beden Eğitimi ve Spor Dersinin Öğrencilerin Bilişsel ve Devinişsel Erişlerine Etkisi. ASBİ. Kasım 2005;2(11):69-82. doi:10.11616/AbantSbe.143
Chicago Mirzaoğlu, Dilşad, Fatih Efe, ve Uğur Doğan. “Aktif Öğrenme Etkinliklerine Dayalı Olarak İşlenen 8. Sınıf Beden Eğitimi Ve Spor Dersinin Öğrencilerin Bilişsel Ve Devinişsel Erişlerine Etkisi”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2, sy. 11 (Kasım 2005): 69-82. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.143.
EndNote Mirzaoğlu D, Efe F, Doğan U (01 Kasım 2005) Aktif Öğrenme Etkinliklerine Dayalı Olarak İşlenen 8. Sınıf Beden Eğitimi ve Spor Dersinin Öğrencilerin Bilişsel ve Devinişsel Erişlerine Etkisi. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2 11 69–82.
IEEE D. Mirzaoğlu, F. Efe, ve U. Doğan, “Aktif Öğrenme Etkinliklerine Dayalı Olarak İşlenen 8. Sınıf Beden Eğitimi ve Spor Dersinin Öğrencilerin Bilişsel ve Devinişsel Erişlerine Etkisi”, ASBİ, c. 2, sy. 11, ss. 69–82, 2005, doi: 10.11616/AbantSbe.143.
ISNAD Mirzaoğlu, Dilşad vd. “Aktif Öğrenme Etkinliklerine Dayalı Olarak İşlenen 8. Sınıf Beden Eğitimi Ve Spor Dersinin Öğrencilerin Bilişsel Ve Devinişsel Erişlerine Etkisi”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2/11 (Kasım 2005), 69-82. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.143.
JAMA Mirzaoğlu D, Efe F, Doğan U. Aktif Öğrenme Etkinliklerine Dayalı Olarak İşlenen 8. Sınıf Beden Eğitimi ve Spor Dersinin Öğrencilerin Bilişsel ve Devinişsel Erişlerine Etkisi. ASBİ. 2005;2:69–82.
MLA Mirzaoğlu, Dilşad vd. “Aktif Öğrenme Etkinliklerine Dayalı Olarak İşlenen 8. Sınıf Beden Eğitimi Ve Spor Dersinin Öğrencilerin Bilişsel Ve Devinişsel Erişlerine Etkisi”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, c. 2, sy. 11, 2005, ss. 69-82, doi:10.11616/AbantSbe.143.
Vancouver Mirzaoğlu D, Efe F, Doğan U. Aktif Öğrenme Etkinliklerine Dayalı Olarak İşlenen 8. Sınıf Beden Eğitimi ve Spor Dersinin Öğrencilerin Bilişsel ve Devinişsel Erişlerine Etkisi. ASBİ. 2005;2(11):69-82.

   15499    15500  15501   15502

E-posta: sbedergi@ibu.edu.tr