Bu çalışma, güncel eğitim paradigması dahilinde, eğitim öğretim sürecindemerkeze taşınması gerekenin öğretmen-öğrenci etkileşimi olduğunu vurgulayan birgörüşe dayanmaktadır. Yine bu minvalde, eğitim-öğretim sürecinin öğretmenin değişimiyaratma ve yönetme gücü çerçevesinde anlaşılabileceği üzerinde durmaktadır. Böyle birodak noktası, eylem araştırması yöntemini öğretmenin değişimi yaratma ve yönetmegücünü sağlayan ve izleyen bir çerçeve olarak öne çıkarmaktadır. Bu çalışmada, eylemaraştırması, öğretmenin değişen rolü dahilinde incelenmektedir
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2011 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2011 Cilt: 9 Sayı: 2 |