Kabul Edilmiş Makaleler

  • Öğretmen Adaylarının Etik Değerleri ile İlgili Görüşleri: Manisa Celal Bayar Üniversitesi Örneği
    Derya GÖĞEBAKAN YILDIZ, Aynur PALA 7 Ağu 2019
  • Beşeri Coğrafya Dersine Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
    SELMAN ABLAK, BAHADIR KILCAN, TURHAN ÇETİN, MERVE GÜRGÜR 27 Ağu 2019
  • Metaphorical Perceptions and Views of Teachers About Gifted and Talented Students and Their Education
    H. Gülhan ORHAN-KARSAK 27 Ağu 2019
  • Okul Öncesi Eğitim Ortamının Kalitesinin Çocukların Yaratıcılığına Etkisi
    İpek Karlıdağ, Mübeccel Gönen 2 Eyl 2019
  • GaCiTa -The Google Spreadsheet Add-on for Classical Items and Test Analysis: Development and Evaluation Study
    Mehmet TEKDAL 5 Eyl 2019
  • Matematik Öğretmenlerinin Öğretim Deneyimlerine Göre Matematiksel İnançlarının İncelenmesi
    Figen Uysal, Yüksel DEDE 9 Eyl 2019
  • Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Benlik Saygısı ve Sosyal Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
    Mustafa Doğuş, Pınar Şafak 16 Eyl 2019
  • Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sosyo-Bilimsel Konularla İlgili Karar ve Gerekçelerinin İncelenmesi
    Gizem TÜRKÖZ, Nurhan ÖZTÜRK 16 Eyl 2019
  • Farklılaştırılmış Öğretimin Sınıf İklimine Etkisi: Nitel Bir Çalışma
    Rıza Salar, Ümit Turgut 25 Eyl 2019
  • Birleştirme II Tekniğinin Yaşam Becerileri Gelişimi Üzerine Etkisi
    Gamze YAYLA ESKİCİ, Tuncay Özsevgeç 1 Eki 2019
  • Montessori Eğitim Programına Devam Eden Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Bilimsel Süreç Becerilerindeki Değişimin İncelenmesi
    Aycan Buldur 6 Eki 2019