BibTex RIS Kaynak Göster

I’ve Been a Constructivist and Didn’t Know It

Yıl 2000, Cilt: 6 Sayı: 6, - , 01.06.2000

Öz

The aim of this study is to introduce Constructivist Approach to language teacher education It starts with a review of general conceptions of teaching prevalent in English Language Teaching Then Kelly’s Personal Construct Theory the theoretical framework underlying Constructivist Approach is presented This is followed by a discussion on what a constructivist perspective actually mean for language teacher education

I’ve Been a Constructivist and Didn’t Know It

Yıl 2000, Cilt: 6 Sayı: 6, - , 01.06.2000

Öz

Bu çalışmanın amacı yabancı dil öğretmen eğitiminde Konstrüktivist yaklaşımı tanıtmaktır İngiliz Dili Eğitiminde kullanılan genel öğretim anlayışlarının ele alınmasından sonra çalışma Kelly’nin Kişisel Konstrükt Kuramının tanıtımı ile sürmektedir Konstrüktivist yaklaşımın yabancı dil öğretmen eğitimine katkıları da çalışmada tartışılmaktadır

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Yrd. Doç. Dr. Zühal Okan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2000
Gönderilme Tarihi 29 Aralık 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2000 Cilt: 6 Sayı: 6

Kaynak Göster

APA Okan, Y. D. D. Z. (2000). I’ve Been a Constructivist and Didn’t Know It. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 6(6).