The vast majority of the world's global wealth is found in the G7 countries. The growth of world trade can be seen in many areas from supply chain to production and marketing. The growth in the digital market and Turkey's geographical position as the world's investment and production center has also improved the supply chain. Turkey's importance has increased with the demand in the European continent and the development in digital marketing. Digital and e-commerce becoming effective due to digital life. As a result of the value of timely delivery of customer demands in marketing, logistics and digital marketing are starting to develop rapidly together. In this study, it is aimed to determine the econometric analysis of the supply chain, which has increased in importance in businesses, and its reflections on the digital marketing process in G7 countries and Turkey for the last five years. We will reach important data in our field with the comparison we will make. As a result of our analysis, it will be an important source of data for both businesses and academic studies in the future.
G7 Countries Supply Chain Econometric Analysis Consumer Digital Marketing
Dünyadaki küresel zenginliğin büyük çoğunluğu G7 ülkelerinde bulunuyor. Dünya ticaretindeki büyüme, tedarik zincirinden üretim ve pazarlamaya kadar pek çok alanda görülebiliyor. Dijital pazarın büyümesi ve Türkiye'nin dünyanın yatırım ve üretim merkezi coğrafi konumu, tedarik zincirini de geliştirdi. Avrupa kıtasındaki talep ve dijital pazarlamanın gelişmesiyle birlikte Türkiye'nin önemi arttı. Akıllı telefonların, sosyal medya pazarlama durumlarının ve e-ticaretin dijital hayata bağlı olarak etkin hale gelmesi sonucunda dijital pazarlama tüm işletmeler için stratejik bir odak noktası haline gelmiştir. Pazarlamada müşteri taleplerinin zamanında teslim edilmesinin değerinin bir sonucu olarak lojistik ve dijital pazarlama birlikte hızla gelişmeye başlıyor. Bu çalışmada son beş yılda G7 ülkeleri ve Türkiye'de işletmelerde önemi artan tedarik zincirinin ekonometrik analizi ve dijital pazarlama sürecine yansımalarının belirlenmesi amaçlanmaktadır. Yapacağımız karşılaştırmayla alanımızla ilgili önemli verilere ulaşacağız. Yaptığımız analizler sonucunda gelecekte hem işletmeler hem de akademik çalışmalar için önemli bir veri kaynağı olacaktır.
G7 Ülkeleri Ekonometrik Analiz Tearik Zinciri Tüketici Dijital Pazarlama
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Konular | Tedarik Zinciri |
Bölüm | Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Erken Görünüm Tarihi | 30 Aralık 2024 |
Yayımlanma Tarihi | 31 Aralık 2024 |
Gönderilme Tarihi | 18 Mayıs 2024 |
Kabul Tarihi | 16 Eylül 2024 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2024 Sayı: 14 |