Yıl 2014, Cilt , Sayı 33, Sayfalar 0 - 0 2014-06-01

TIMSS 2011 SONUÇLARI ÇERÇEVESİNDE, OKUL İKLİMİ DEĞİŞKENİNE GÖRE ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK BAŞARI PUANLA
TIMSS 2011 SONUÇLARI ÇERÇEVESİNDE, OKUL İKLİMİ DEĞİŞKENİNE GÖRE ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK BAŞARI PUANLA

[1]


Bölüm Makaleler
Yazarlar

Yazar:

Tarihler

Yayımlanma Tarihi : 1 Haziran 2014

Bibtex @ { esef308042, journal = {Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi}, issn = {1300-1906}, address = {}, publisher = {Gazi Üniversitesi}, year = {2014}, volume = {}, pages = {0 - 0}, doi = {}, title = {TIMSS 2011 SONUÇLARI ÇERÇEVESİNDE, OKUL İKLİMİ DEĞİŞKENİNE GÖRE ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK BAŞARI PUANLA}, key = {cite}, author = {,} }
APA , . (2014). TIMSS 2011 SONUÇLARI ÇERÇEVESİNDE, OKUL İKLİMİ DEĞİŞKENİNE GÖRE ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK BAŞARI PUANLA. Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi , (33) , 0-0 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/esef/issue/28785/308042
MLA , . "TIMSS 2011 SONUÇLARI ÇERÇEVESİNDE, OKUL İKLİMİ DEĞİŞKENİNE GÖRE ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK BAŞARI PUANLA". Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi (2014 ): 0-0 <https://dergipark.org.tr/tr/pub/esef/issue/28785/308042>
Chicago , . "TIMSS 2011 SONUÇLARI ÇERÇEVESİNDE, OKUL İKLİMİ DEĞİŞKENİNE GÖRE ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK BAŞARI PUANLA". Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi (2014 ): 0-0
RIS TY - JOUR T1 - TIMSS 2011 SONUÇLARI ÇERÇEVESİNDE, OKUL İKLİMİ DEĞİŞKENİNE GÖRE ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK BAŞARI PUANLA AU - Y1 - 2014 PY - 2014 N1 - DO - T2 - Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - 0 EP - 0 VL - IS - 33 SN - 1300-1906- M3 - UR - Y2 - 2020 ER -
EndNote %0 Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi TIMSS 2011 SONUÇLARI ÇERÇEVESİNDE, OKUL İKLİMİ DEĞİŞKENİNE GÖRE ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK BAŞARI PUANLA %A %T TIMSS 2011 SONUÇLARI ÇERÇEVESİNDE, OKUL İKLİMİ DEĞİŞKENİNE GÖRE ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK BAŞARI PUANLA %D 2014 %J Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi %P 1300-1906- %V %N 33 %R %U
ISNAD , . "TIMSS 2011 SONUÇLARI ÇERÇEVESİNDE, OKUL İKLİMİ DEĞİŞKENİNE GÖRE ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK BAŞARI PUANLA". Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi / 33 (Haziran 2014): 0-0 .
AMA . TIMSS 2011 SONUÇLARI ÇERÇEVESİNDE, OKUL İKLİMİ DEĞİŞKENİNE GÖRE ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK BAŞARI PUANLA. Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi. 2014; (33): 0-0.
Vancouver . TIMSS 2011 SONUÇLARI ÇERÇEVESİNDE, OKUL İKLİMİ DEĞİŞKENİNE GÖRE ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK BAŞARI PUANLA. Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi. 2014; (33): 0-0.