Hasta memnuniyeti, sağlık hizmetlerinin kalitesini değerlendirmede önemli bir ölçüttür. Bu çalışmada, üniversite hastanesinde yatarak tedavi gören hastaların memnuniyet durumlarının saptanması amaçlanmıştır. Üniversite hastanesinde yatan 230 hastanın memnuniyet düzeyleri değerlendirilmiştir. Verilerin değerlendirilmesinde yüzdelik, korelasyon ve ki-kare analizleri yapılmıştır. Hastaların %73.5‟i hastane hizmetlerini „iyi‟ olarak değerlendirmiştir
Hasta memnuniyeti yataklı sağlık kurumları sağlık hizmetleri
Patient satisfaction is an important criterion for evaluating the quality of health services. The aim of this study was to determine the satisfaction of the patients receiving inpatient treatment. Patient satisfaction was evaluated on 230 patients in Hospital of Gaziantep University. Analyzing data frequency, correlations and chi-square tests were used. 73.5% of patients were reported to „good‟ general hospital care.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Şubat 2011 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2011 Cilt: 17 Sayı: 1 |