BibTex RIS Kaynak Göster

The Sight Impaired High School Students Opinions About Physics Course

Yıl 2010, Cilt: 30 Sayı: 1, - , 01.03.2010

Öz

The objective of the study is to determine sight-impaired students\' thinking about physics course. Using structured interview technique, the eleven questions were asked to 24 sight-impaired students who attended to physics course in high school. It has been examined answers and obtained this results: Sight-impaired students describe that physics course is difficult, need helper materials for physics course, think that physics teacher is inadequate for blind students, believe that there are some physics subjects which can be learned easily, perceive that the most difficult physics subject is optics and are enthusiastic for learning physics.

Ortaöğretim Kurumlarında Öğrenim Gören Görme Engelli Öğrencilerin Fizik Dersi Hakkındaki Düşünceleri

Yıl 2010, Cilt: 30 Sayı: 1, - , 01.03.2010

Öz

Araştırmanın amacı görme engelli öğrencilerin fizik dersi hakkındaki düşüncelerini belirlemektir. Ortaöğretimde öğrenim gören ve fizik dersi alan 24 görme engelli öğrenciye, yapılandırılmış görüşme tekniği kullanılarak 11 soru sorulmuştur. Sorulara verilen cevaplar incelendiğinde; öğrencilerin fizik dersini zor olarak nitelendirdikleri, fizik dersi için yardımcı materyale ihtiyaç duydukları, fizik öğretmeninin görme engellilerin eğitimi için yeterli olmadığı, kolaylıkla öğrenebilecekleri fizik konularının varlığına inandıkları, fizik konuları içinde en çok optikte zorlandıkları ve fizik dersini öğrenmeye istekli oldukları belirlenmiştir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Pervin Ünlü Bu kişi benim

Duygu Pehlivan1 Bu kişi benim

Hayati Tarhan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 30 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Ünlü, P., Pehlivan1, D., & Tarhan, H. (2010). Ortaöğretim Kurumlarında Öğrenim Gören Görme Engelli Öğrencilerin Fizik Dersi Hakkındaki Düşünceleri. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 30(1).
AMA Ünlü P, Pehlivan1 D, Tarhan H. Ortaöğretim Kurumlarında Öğrenim Gören Görme Engelli Öğrencilerin Fizik Dersi Hakkındaki Düşünceleri. GEFAD. Mart 2010;30(1).
Chicago Ünlü, Pervin, Duygu Pehlivan1, ve Hayati Tarhan. “Ortaöğretim Kurumlarında Öğrenim Gören Görme Engelli Öğrencilerin Fizik Dersi Hakkındaki Düşünceleri”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 30, sy. 1 (Mart 2010).
EndNote Ünlü P, Pehlivan1 D, Tarhan H (01 Mart 2010) Ortaöğretim Kurumlarında Öğrenim Gören Görme Engelli Öğrencilerin Fizik Dersi Hakkındaki Düşünceleri. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 1
IEEE P. Ünlü, D. Pehlivan1, ve H. Tarhan, “Ortaöğretim Kurumlarında Öğrenim Gören Görme Engelli Öğrencilerin Fizik Dersi Hakkındaki Düşünceleri”, GEFAD, c. 30, sy. 1, 2010.
ISNAD Ünlü, Pervin vd. “Ortaöğretim Kurumlarında Öğrenim Gören Görme Engelli Öğrencilerin Fizik Dersi Hakkındaki Düşünceleri”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 30/1 (Mart 2010).
JAMA Ünlü P, Pehlivan1 D, Tarhan H. Ortaöğretim Kurumlarında Öğrenim Gören Görme Engelli Öğrencilerin Fizik Dersi Hakkındaki Düşünceleri. GEFAD. 2010;30.
MLA Ünlü, Pervin vd. “Ortaöğretim Kurumlarında Öğrenim Gören Görme Engelli Öğrencilerin Fizik Dersi Hakkındaki Düşünceleri”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, c. 30, sy. 1, 2010.
Vancouver Ünlü P, Pehlivan1 D, Tarhan H. Ortaöğretim Kurumlarında Öğrenim Gören Görme Engelli Öğrencilerin Fizik Dersi Hakkındaki Düşünceleri. GEFAD. 2010;30(1).