En Çok Okunanlar

03.03.2024 Tarihinde güncellenmiştir. 6 ayda bir güncelleme yapılmaktadır.

Cilt/Sayı
Makale başlığı
Makalenin toplam gösterim sayısı
Makalenin toplam indirilme sayısı
Cilt2/Sayı1
TÜKETİCİLERİN KOZMETİK ÜRÜN KULLANMA ALIŞKANLIKLARININ İRDELENMESİ
1687
2728
Cilt1/Sayı2
SOSYAL MEDYA PAZARLAMA AKTİVİTELERİNİN TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
1240
1199
Cilt2/Sayı1
PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI AÇISINDAN GÜNCEL BİR BİBLİYOMETRİK ANALİZ ÇALIŞMASI: DERGİPARK PLATFORMU ÖRNEĞİ
1064
860
Cilt3/Sayı2
SOCIAL MEDIA MARKETING: A LITERATURE REVIEW ON THE EXAMPLE OF INSTAGRAM
992595
Cilt2/Sayı2BİTPAZARLARINDAN, ELEKTRONİK KANALLARA: TÜRKİYE’DE TÜKETİCİDEN TÜKETİCİYE PAZARLARIN GELİŞİMİ VE TRENDLERİ
730784
Cilt2/Sayı2
MARKA TERCİHİNDE TÜKETİCİ KİŞİLİĞİNİN MARKA KİŞİLİK ALGISINA ETKİSİ
7151202
Cilt1/Sayı1REVOLUTION IN E-COMMERCE AND MARKETING A CONTRAST BETWEEN TRADITIONAL AND CURRENT MARKETING PRACTICES
689767
Cilt3/Sayı1
AKILLI TELEFON SEKTÖRÜNDE ÜLKE MENŞE VE ÖZ SAYGININ MARKA SADAKATİNE ETKİSİNDE MARKA İMAJININ ARACILIK ROLÜ
658853
Cilt4/Sayı1SAĞLIK HİZMETLERİNDE GERİLLA PAZARLAMA598880


Son Güncelleme Zamanı: 3.03.2024 23:17:17

Dizinler (Indexing)

25799 21387 21388     21386     24076 28325 28331 28684