Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
(Beta)
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
International Journal of Assessment Tools in Education
Arşiv
2022
Cilt: 9 Sayı: 1
Mart 2022
Son Sayı
2021
Cilt: 8 Sayı: 4
Aralık 2021
Cilt: 8 Sayı: 3
Eylül 2021
Cilt: 8 Sayı: 2
Haziran 2021
Cilt: 8 Sayı: 1
Mart 2021
2020
Cilt: 7 Sayı: 4
Aralık 2020
Cilt: 7 Sayı: 3
Eylül 2020
Cilt: 7 Sayı: 2
Haziran 2020
Cilt: 7 Sayı: 1
Nisan 2020
2019
Cilt: 6 Sayı: 4
Ocak 2020
Cilt: 6 Sayı: 5
Aralık 2019
Özel Sayı
Cilt: 6 Sayı: 3
Ekim 2019
Cilt: 6 Sayı: 2
Temmuz 2019
Cilt: 6 Sayı: 1
Mart 2019
2018
Cilt: 5 Sayı: 4
Aralık 2018
Cilt: 5 Sayı: 3
Eylül 2018
Cilt: 5 Sayı: 2
Mayıs 2018
Cilt: 5 Sayı: 1
Ocak 2018
2017
Cilt: 4 Sayı: 2
Temmuz 2017
Cilt: 4 Sayı: 1
Aralık 2016
2016
Cilt: 3 Sayı: 1
Temmuz 2016
Cilt: 3 Sayı: 2
Temmuz 2016
2015
Cilt: 2 Sayı: 1
Temmuz 2016
Cilt: 2 Sayı: 2
Temmuz 2016
2014
Cilt: 1 Sayı: 1
Temmuz 2016
LOCKSS
Dergi Anasayfası
Hakkında
Amaç ve Kapsam
Makale Gönder
Dergi Kurulları
Yazım Kuralları
Etik İlkeler ve Yayın Politikası
Ücret Politikası
Dizinler
Arşiv
İletişim
Açık Erişim Politikası
Special Issue: Classroom Assessment
Hakemlik Politikası ve Hakemlere Notlar
Yayın Süreci
Örnek Taslaklar
Etik Kurul Onayı Hakkında
Gönderim Kontrol Listesi
Ölçme Aracı Geliştirme ve Uyarlama Çalışmaları Hakkında