Çalışan davranışlarının, örgütsel çıktılar üzerinde pozitif ve negatif etkilerinin olduğu bilinen bir gerçektir. Dolayısıyla, çalışanın duygu ve davranışlarını müşteri memnuniyeti oluşturacak şekle getirmesi neredeyse zorunlu hale gelmiştir. Buradan hareketle bu çalışmanın amacı, duygusal emek davranışının niteliğini, literatürde konu ile ilgili ne tür çalışmaların yapıldığını, örgütsel ve bireysel sonuçlarını ortaya koyarak alan yazının ilerleyebileceği yönünü belirlemektir. Sonuçta, yönetim alanında ve yöneticilerle ilgili sınırlı sayıda çalışmaya rastlanmış, alan yazının bu yönde bir boşluk olduğu sonucuna ulaşılmıştır.
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Konular | Ekonomi |
Bölüm | Articles |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 26 Aralık 2017 |
Gönderilme Tarihi | 11 Aralık 2017 |
Kabul Tarihi | 21 Aralık 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 Cilt: 1 Sayı: 1 |
Journal EMI e-mail Adresi: internationaljournalemi@gmail.com
JOURNAL EMI Creative Commons Attribution 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.