Web sitesi günümüz işletmelerinin kendilerini tanıtma ve tüketicileri ile doğrudan iletişim
kurmaları açısından dergi, broşür, gazete gibi diğer kuruluş yayınlarından çok daha etkili ve hızlıdır.
Kurumların dışa açılan pencereleri olarak adlandırabileceğimiz web sitelerinin her biri farklı dizaynlara
sahip olsa da iyi hazırlanmış bir web sitesi işletmenin tanıtım ve iletişim amaçlarını gerçekleştirmede
etkili bir araçtır.
Bu bağlamda yapılan bu çalışmanın amacı; Havacılık sektörünün en köklü kuruluşlarından biri
olan THY web sayfasının görsel tasarım unsurları açısından değerlendirilmesidir. Bu amaçla, çalışmada,
THY web sayfasının genel görünümü, görsel açıklık, renk, metin ve biçim öğesi, görsel tutarlılık, görsel
tasarımın örgütlenmesi, şekil-zemin anlatımları, kullanım kolaylığı, güncellik ve etkileşimlilik açısından
değerlendirillmiş ve betimsel olarak analizi edilmiştir.
Web Sayfası Görsel tasarım İletişim Görsel içerik analizi Pazarlama
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 3 Ocak 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Cilt: 2 Sayı: 2 |