BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2006, Cilt: 3 Sayı: 1, 41 - 53, 23.03.2012

Öz

Bu çalışmada eğitim yoluyla Yunan çok boyutlu yurttaşlığı ele
alınmaktadır. Çok boyutlu yurttaşlığı en iyi şekilde anlayabilmek için dört
boyutu irdelemek gerekmektedir: kişisel, sosyal, uzamsal ve zamansal
(Karsten v.d. 2000:131). Bu boyutlar birbirlerinden bağımsız olmayıp
birbirleriyle etkileşim İçindedirler. Bu çalışmada Yunan yurttaşlığı
bağlamında uzamsal ve zamansal boyutların kişisel ve sosyal boyutları
nasıl etkiledikleri ele alınacaktır. Bu çalışmanın Önemi karmaşık bir tarihe
sahip bir ülkede çok boyutlu yurttaşlığın yapılanmasını anlamakta
yatmaktadır. Böylece çok boyutlu yurttaşlığın yapılanmasında karmaşık
güçlerin nasıl rol aldıkları konusunda daha bilinçli olabiliriz.

Yıl 2006, Cilt: 3 Sayı: 1, 41 - 53, 23.03.2012

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Maria Nikolakaki Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 23 Mart 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Cilt: 3 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Nikolakaki, M. (2012). HAYEF Journal of Education, 3(1), 41-53.
AMA Nikolakaki M. HAYEF Journal of Education. Mart 2012;3(1):41-53.
Chicago Nikolakaki, Maria. HAYEF Journal of Education 3, sy. 1 (Mart 2012): 41-53.
EndNote Nikolakaki M (01 Mart 2012) HAYEF Journal of Education 3 1 41–53.
IEEE M. Nikolakaki, HAYEF Journal of Education, c. 3, sy. 1, ss. 41–53, 2012.
ISNAD Nikolakaki, Maria. HAYEF Journal of Education 3/1 (Mart 2012), 41-53.
JAMA Nikolakaki M. HAYEF Journal of Education. 2012;3:41–53.
MLA Nikolakaki, Maria. HAYEF Journal of Education, c. 3, sy. 1, 2012, ss. 41-53.
Vancouver Nikolakaki M. HAYEF Journal of Education. 2012;3(1):41-53.