BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2006, Cilt: 3 Sayı: 1, 83 - 102, 23.03.2012

Öz

Yıl 2006, Cilt: 3 Sayı: 1, 83 - 102, 23.03.2012

Öz

Materyal geliştirme yazılımları olarak yazarlık sistemler, programlama bilgisine sahip olmayan öğretmenlere multimedya içerikli
etkileşimli öğrenme ortamları geliştirmeyi sağlayarak, bilgisayar veya web destekli (dil)(öğretim(in)in yaygınlaşması ve bireyselleşmesi İçin yeni olanaklar ve şanslar sunmaktadır. Bu çalışma yazarlık sistemlerin, materyal geliştiricilerin ve öğrencilerin beklentilerini karşılayabilmesi için taşıması gereken didaktik kriterleri ele almaktadır. Tüm ayrıntılı, betimsel açıklamalara ve önerilere karşın bu çalışma, kriterleri her yönüyle kapsamamakta, ancak yazarlık sistemlerin değerlendirilmesi için kapsamlı bir temel oluşturmaktadır.

Yıl 2006, Cilt: 3 Sayı: 1, 83 - 102, 23.03.2012

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Yunus Alyaz Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 23 Mart 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Cilt: 3 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Alyaz, Y. (2012). HAYEF Journal of Education, 3(1), 83-102.
AMA Alyaz Y. HAYEF Journal of Education. Mart 2012;3(1):83-102.
Chicago Alyaz, Yunus. HAYEF Journal of Education 3, sy. 1 (Mart 2012): 83-102.
EndNote Alyaz Y (01 Mart 2012) HAYEF Journal of Education 3 1 83–102.
IEEE Y. Alyaz, HAYEF Journal of Education, c. 3, sy. 1, ss. 83–102, 2012.
ISNAD Alyaz, Yunus. HAYEF Journal of Education 3/1 (Mart 2012), 83-102.
JAMA Alyaz Y. HAYEF Journal of Education. 2012;3:83–102.
MLA Alyaz, Yunus. HAYEF Journal of Education, c. 3, sy. 1, 2012, ss. 83-102.
Vancouver Alyaz Y. HAYEF Journal of Education. 2012;3(1):83-102.