APA |
Hashida, H., & Ünver, Y. (2011). JAPON HUKUKUNDA HUKUKA UYGUNLUK NEDENİ OLARAK ZORDA KALIŞ DURUMU: ALMAN CEZA HUKUKU ÖĞRETİSİ NAZARINDA DEĞERLENDİRME. Journal of Istanbul University Law Faculty, 60(1-2), 325-335. |
|
AMA |
Hashida H, Ünver Y. JAPON HUKUKUNDA HUKUKA UYGUNLUK NEDENİ OLARAK ZORDA KALIŞ DURUMU: ALMAN CEZA HUKUKU ÖĞRETİSİ NAZARINDA DEĞERLENDİRME. Journal of Istanbul University Law Faculty. July 2011;60(1-2):325-335. |
|
Chicago |
Hashida, Hisashi, and Yener Ünver. “JAPON HUKUKUNDA HUKUKA UYGUNLUK NEDENİ OLARAK ZORDA KALIŞ DURUMU: ALMAN CEZA HUKUKU ÖĞRETİSİ NAZARINDA DEĞERLENDİRME”. Journal of Istanbul University Law Faculty 60, no. 1-2 (July 2011): 325-35. |
|
EndNote |
Hashida H, Ünver Y (July 1, 2011) JAPON HUKUKUNDA HUKUKA UYGUNLUK NEDENİ OLARAK ZORDA KALIŞ DURUMU: ALMAN CEZA HUKUKU ÖĞRETİSİ NAZARINDA DEĞERLENDİRME. Journal of Istanbul University Law Faculty 60 1-2 325–335. |
|
IEEE |
H. Hashida and Y. Ünver, “JAPON HUKUKUNDA HUKUKA UYGUNLUK NEDENİ OLARAK ZORDA KALIŞ DURUMU: ALMAN CEZA HUKUKU ÖĞRETİSİ NAZARINDA DEĞERLENDİRME”, Journal of Istanbul University Law Faculty, vol. 60, no. 1-2, pp. 325–335, 2011. |
|
ISNAD |
Hashida, Hisashi - Ünver, Yener. “JAPON HUKUKUNDA HUKUKA UYGUNLUK NEDENİ OLARAK ZORDA KALIŞ DURUMU: ALMAN CEZA HUKUKU ÖĞRETİSİ NAZARINDA DEĞERLENDİRME”. Journal of Istanbul University Law Faculty 60/1-2 (July 2011), 325-335. |
|
JAMA |
Hashida H, Ünver Y. JAPON HUKUKUNDA HUKUKA UYGUNLUK NEDENİ OLARAK ZORDA KALIŞ DURUMU: ALMAN CEZA HUKUKU ÖĞRETİSİ NAZARINDA DEĞERLENDİRME. Journal of Istanbul University Law Faculty. 2011;60:325–335. |
|
MLA |
Hashida, Hisashi and Yener Ünver. “JAPON HUKUKUNDA HUKUKA UYGUNLUK NEDENİ OLARAK ZORDA KALIŞ DURUMU: ALMAN CEZA HUKUKU ÖĞRETİSİ NAZARINDA DEĞERLENDİRME”. Journal of Istanbul University Law Faculty, vol. 60, no. 1-2, 2011, pp. 325-3. |
|
Vancouver |
Hashida H, Ünver Y. JAPON HUKUKUNDA HUKUKA UYGUNLUK NEDENİ OLARAK ZORDA KALIŞ DURUMU: ALMAN CEZA HUKUKU ÖĞRETİSİ NAZARINDA DEĞERLENDİRME. Journal of Istanbul University Law Faculty. 2011;60(1-2):325-3. |
|