Büyükdüvenci Sabri, “Adalet, Suç ve Ceza Üzerine: Nietzsche”, Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Felsefe Bölümü Dergisi, C.18, s.1-10.
Calvet J.: Dünya Edebiyatının Ölmeyen Üç Tipi: Hamlet, Don Kişot, Faust. Çev. Suut Kemal Yetkin, Remzi Kitabevi, 1945.
Çağıl, Orhan Münir: “Faust Tragedyasının Felsefi, Kültürel, Ahlaki Mana ve Kıymeti ve İhtiva Ettiği Hukuki Düşünceler”, İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi Mecmuası, C.51, Sayı1-4, s.375-424.
Deleuze, Gilles: Nietzsche ve Felsefe, Çev. Sertaç Can Polat, Çevrimiçi: www.scribd.com/doc/43631413/Gilles-Deleuze-Nietzsche-Ve-Felsefe, 08.05.2012 Erişim:
Dereko Ayhan, Nietzsche’de Tragedya Sanatı, Araştırma Ankara Üniver- sitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Felsefe Bölümü Dergisi, C.18, 2007, s.51-74
Redfield, Robert, “İlkel Hukuk”, Çev. Burak Gemalmaz, İstanbul Üniver- sitesi Hukuk Fakültesi Mecmuası, C.60, Sayı:1-2, 2002, s.287-308.
Robinson, Dave: Nietzsche ve Postmodernizm, Çev. Kaan H. Ökten, 2000.
Tümkaya, Banu: “Nietzsche’ye Göre Sanat ve ‘Tragedya’nın Doğuşu’ ”, Ethos: Felsefe ve Toplumsal Bilimlerde Diyaloglar, Temmuz 2008, Sayı1/4, s.8, Çevrimiçi: http://www.ethosfelsefe.com, Erişim: 02.07.2011.
Büyükdüvenci Sabri, “Adalet, Suç ve Ceza Üzerine: Nietzsche”, Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Felsefe Bölümü Dergisi, C.18, s.1-10.
Calvet J.: Dünya Edebiyatının Ölmeyen Üç Tipi: Hamlet, Don Kişot, Faust. Çev. Suut Kemal Yetkin, Remzi Kitabevi, 1945.
Çağıl, Orhan Münir: “Faust Tragedyasının Felsefi, Kültürel, Ahlaki Mana ve Kıymeti ve İhtiva Ettiği Hukuki Düşünceler”, İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi Mecmuası, C.51, Sayı1-4, s.375-424.
Deleuze, Gilles: Nietzsche ve Felsefe, Çev. Sertaç Can Polat, Çevrimiçi: www.scribd.com/doc/43631413/Gilles-Deleuze-Nietzsche-Ve-Felsefe, 08.05.2012 Erişim:
Dereko Ayhan, Nietzsche’de Tragedya Sanatı, Araştırma Ankara Üniver- sitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Felsefe Bölümü Dergisi, C.18, 2007, s.51-74
Redfield, Robert, “İlkel Hukuk”, Çev. Burak Gemalmaz, İstanbul Üniver- sitesi Hukuk Fakültesi Mecmuası, C.60, Sayı:1-2, 2002, s.287-308.
Robinson, Dave: Nietzsche ve Postmodernizm, Çev. Kaan H. Ökten, 2000.
Tümkaya, Banu: “Nietzsche’ye Göre Sanat ve ‘Tragedya’nın Doğuşu’ ”, Ethos: Felsefe ve Toplumsal Bilimlerde Diyaloglar, Temmuz 2008, Sayı1/4, s.8, Çevrimiçi: http://www.ethosfelsefe.com, Erişim: 02.07.2011.
İşsevenler, O. (2014). ZERDÜŞT HENÜZ OLYMPOS’TAYKEN: TRAGEDYA’NIN DOĞUŞU’NDAKİ DİONYSOSÇU YARGIYA DAİR. Journal of Istanbul University Law Faculty, 72(1), 591-598.
AMA
İşsevenler O. ZERDÜŞT HENÜZ OLYMPOS’TAYKEN: TRAGEDYA’NIN DOĞUŞU’NDAKİ DİONYSOSÇU YARGIYA DAİR. Journal of Istanbul University Law Faculty. June 2014;72(1):591-598.
Chicago
İşsevenler, Osman. “ZERDÜŞT HENÜZ OLYMPOS’TAYKEN: TRAGEDYA’NIN DOĞUŞU’NDAKİ DİONYSOSÇU YARGIYA DAİR”. Journal of Istanbul University Law Faculty 72, no. 1 (June 2014): 591-98.
EndNote
İşsevenler O (June 1, 2014) ZERDÜŞT HENÜZ OLYMPOS’TAYKEN: TRAGEDYA’NIN DOĞUŞU’NDAKİ DİONYSOSÇU YARGIYA DAİR. Journal of Istanbul University Law Faculty 72 1 591–598.
IEEE
O. İşsevenler, “ZERDÜŞT HENÜZ OLYMPOS’TAYKEN: TRAGEDYA’NIN DOĞUŞU’NDAKİ DİONYSOSÇU YARGIYA DAİR”, Journal of Istanbul University Law Faculty, vol. 72, no. 1, pp. 591–598, 2014.
ISNAD
İşsevenler, Osman. “ZERDÜŞT HENÜZ OLYMPOS’TAYKEN: TRAGEDYA’NIN DOĞUŞU’NDAKİ DİONYSOSÇU YARGIYA DAİR”. Journal of Istanbul University Law Faculty 72/1 (June 2014), 591-598.
JAMA
İşsevenler O. ZERDÜŞT HENÜZ OLYMPOS’TAYKEN: TRAGEDYA’NIN DOĞUŞU’NDAKİ DİONYSOSÇU YARGIYA DAİR. Journal of Istanbul University Law Faculty. 2014;72:591–598.
MLA
İşsevenler, Osman. “ZERDÜŞT HENÜZ OLYMPOS’TAYKEN: TRAGEDYA’NIN DOĞUŞU’NDAKİ DİONYSOSÇU YARGIYA DAİR”. Journal of Istanbul University Law Faculty, vol. 72, no. 1, 2014, pp. 591-8.
Vancouver
İşsevenler O. ZERDÜŞT HENÜZ OLYMPOS’TAYKEN: TRAGEDYA’NIN DOĞUŞU’NDAKİ DİONYSOSÇU YARGIYA DAİR. Journal of Istanbul University Law Faculty. 2014;72(1):591-8.