Bu çalışmada Türk işletme yöneticilerinin algıladıkları ihracat engelleri araştırılmaktadır. 297 Türk işletme yöneticisiyle yapılan anket sonucunda 8 adet ihracat engeli olduğu tespit edilmiştir. Bu engeller algılanan önem sırasına göre şunlardır; (1) Farklılaştırma (2) hammadde ve bilgi sahipliği, (3)Kalite ve fiyat ı, (4) devlet politikaları, (5) ölçekten bağımsız veya Ölçeğe bağlı maliyet avantajları, (6) geçiş maliyetleri, (7) sermaye gerekleri, (8) algılanan rekabet düzeyi.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 26 Eylül 2011 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2006 Cilt: 56 Sayı: 1 |