Doğan, C. (2012). Sınıf Öğretmenlerinin Derslere İlişkin Görüşleri ve Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri (İstanbul Örneği). Journal of Istanbul University Faculty of Theology(8).
AMA
Doğan C. Sınıf Öğretmenlerinin Derslere İlişkin Görüşleri ve Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri (İstanbul Örneği). Journal of Istanbul University Faculty of Theology. April 2012;(8).
Chicago
Doğan, Cihangir. “Sınıf Öğretmenlerinin Derslere İlişkin Görüşleri Ve Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri (İstanbul Örneği)”. Journal of Istanbul University Faculty of Theology, no. 8 (April 2012).
EndNote
Doğan C (April 1, 2012) Sınıf Öğretmenlerinin Derslere İlişkin Görüşleri ve Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri (İstanbul Örneği). Journal of Istanbul University Faculty of Theology 8
IEEE
C. Doğan, “Sınıf Öğretmenlerinin Derslere İlişkin Görüşleri ve Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri (İstanbul Örneği)”, Journal of Istanbul University Faculty of Theology, no. 8, April 2012.
ISNAD
Doğan, Cihangir. “Sınıf Öğretmenlerinin Derslere İlişkin Görüşleri Ve Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri (İstanbul Örneği)”. Journal of Istanbul University Faculty of Theology 8 (April 2012).
JAMA
Doğan C. Sınıf Öğretmenlerinin Derslere İlişkin Görüşleri ve Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri (İstanbul Örneği). Journal of Istanbul University Faculty of Theology. 2012.
MLA
Doğan, Cihangir. “Sınıf Öğretmenlerinin Derslere İlişkin Görüşleri Ve Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri (İstanbul Örneği)”. Journal of Istanbul University Faculty of Theology, no. 8, 2012.
Vancouver
Doğan C. Sınıf Öğretmenlerinin Derslere İlişkin Görüşleri ve Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri (İstanbul Örneği). Journal of Istanbul University Faculty of Theology. 2012(8).